Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
- Obsługa klienta zewnętrznego
- Zagrożenie korupcją.
Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie Ministerstwa: https://www.gov.pl/web/rozwoj-technologia/warunki-pracy
Zakres zadań
- Zapewnia sprawne funkcjonowanie Ministerstwa oraz utrzymanie i możliwość korzystania z nieruchomości, na potrzeby komórek organizacyjnych Ministerstwa.
- Zapewnienia ciągłość, terminowość i prawidłowość rozliczeń kosztów eksploatacyjnych, dostaw i usług w ramach umów, a także należności publicznoprawnych związanych z obsługą nieruchomości.
- Odpowiada za obsługę logistyczną spotkań organizowanych przez komórki organizacyjne Ministerstwa w zakresie obsługi bufetowej, właściwego ustawienia sali i wspierania organizatora w zakresie prac przygotowawczych do spotkania.
- Zajmuje się najmem i użyczaniem nieruchomości na potrzeby Ministerstwa m.in. poprzez prowadzenie rozeznania rynku nieruchomości pod najem, sporządzanie analiz wykorzystania i kosztów utrzymania nieruchomości wykorzystywanych przez Ministerstwo, sporządzanie i uzgadnianie umów najmu i użyczania powierzchni.
- Zapewnia utrzymanie czystości wewnątrz i na zewnątrz nieruchomości będących w trwałym zarządzie Ministerstwa poprzez nadzorowanie wykonania przez podmiot zewnętrzny stałych usług porządkowych w budynkach, dokonywanie przeglądów czystości pomieszczeń czy zapewnianie utrzymania i pielęgnacji zieleni przed budynkiem Ministerstwa.
- Administruje kosztami bieżącego zarządu i eksploatacji nieruchomości, w tym prowadzi rozliczenia finansowe kosztów eksploatacyjnych nieruchomości oraz aktualizuje wskaźniki udziału w kosztach utrzymania i eksploatacji nieruchomości.
- Przygotowuje i przeprowadza postępowania w zakresie właściwości komórki organizacyjnej, w tym prowadzi rozeznanie rynku, sporządza opis przedmiotu zamówienia czy opracowuje projekt umowy.
- Prowadzi obsługę i ewidencję finansowo-księgową poprzez weryfikowanie merytoryczne dowodów księgowych i prowadzenie rozliczeń.
- Opracowuje/uzgadnia/monitoruje plan finansowy i pozostałe plany np. plan postępowań i zakupów.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze związanym z zarządzaniem nieruchomościami w jednostkach
sektora finansów publicznych
- znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami
- znajomość ustawy o finansach publicznych i rachunkowości
- znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych
- dostęp do informacji niejawnych o klauzuli tajne lub zgoda na poddanie procedurze sprawdzającej
- organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
- współpraca i komunikacja
- myślenie analityczne
- rzetelność
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów (nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później). Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Najnowsze komentarze