Komenda Stołeczna Policji w Warszawie
Komendant Stołeczny Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Komendant Stołeczny Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 159052
Warunki pracy
- Praca administracyjno-biurowa,
- Praca przy monitorze ekranowym, powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy,
- Praca w wymuszonej pozycji ciała,
- Praca przy oświetleniu mieszanym,
- Zagrożenie korupcją,
- Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie Komendy Stołecznej Policji: https://ksp.bip.policja.gov.pl/ksp/praca-w-sluzbie-cywiln/informacje-ogolne/45033,Klauzula-informacyjna-dla-kandydata-na-wolne-stanowisko-pracy-w-sluzbie-cywilnej.html
Zakres zadań
- Weryfikuje dokumenty finansowo-księgowe związane z obrotem środków trwałych, pozostałych środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, środków trwałych w budowie (inwestycje) oraz materiałów,
- Księguje dokumenty finansowo-księgowe związane z obrotem środków trwałych, pozostałych środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, środków trwałych w budowie (inwestycje) oraz materiałów przy wykorzystaniu obowiązujących w jednostce programów finansowo-księgowych,
- Realizuje wnioski zawarte w sprawozdaniach inwentaryzacyjnych m. in. poprzez księgowanie stwierdzonych niedoborów i nadwyżek,
- Sporządza okresowe zestawienia, specyfikacje środków trwałych i pozostałych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych na podstawie ewidencji księgowej,
- Uczestniczy w przygotowaniu danych do rocznego sprawozdania finansowego z zakresu stanu i ruchu podstawowych środków trwałych (bilans jednostki) i statystycznego w oparciu o wytyczne Ministra Finansów,
- Prowadzi ewidencję przyjmowanych darowizn rzeczowych w jednostce oraz sporządza kwartalne informacje o przyjętych darowiznach dla jednostki nadrzędnej,
- Prowadzi ewidencję wniosków, upoważnień i odwołań dotyczących dostępu do informatycznych baz danych,
- Uczestniczy w opracowaniu wewnętrznych procedur oraz koncepcji realizacji zadań dotyczących zasad prowadzenia ewidencji i wyceny majątku jednostki.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego : powyżej 2 lat w obszarze rachunkowości,
- Posiadanie wiedzy z zakresu znajomości ustaw: o rachunkowości, o finansach publicznych, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, o podatku dochodowym od osób prawnych oraz aktów wykonawczych,
- Posiadanie kompetencji miękkich: stosowania prawa
- Umiejętność: obsługi komputera (pakiet MS Office)
- Dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego.
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 roku do dnia 31 lipca 1990 roku pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 roku o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 roku lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 roku.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Posiadanie kompetencji miękkich: praca w zespole
- Umiejętność: obsługi programów finansowo-księgowych

Najnowsze komentarze