Ministerstwo Zdrowia w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 126434
Warunki pracy
- budynek jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich; w budynku
jest winda i toalety przystosowane dla osób niepełnosprawnych; przed budynkiem są podjazdy dla wózków inwalidzkich; - praca biurowa wykonywana jest w pozycji siedzącej przy komputerze, co najmniej 4 godziny dziennie;
Zakres zadań
- Prowadzi sprawy związane z tworzeniem rejestrów medycznych w celu realizacji przepisów prawa związanych z opracowaniem, uzgadnianiem i publikacją aktów prawnych, rozpatrywaniem wniosków o utworzenie rejestru medycznego oraz opracowaniem analizy potrzeb utworzenia rejestru medycznego;
- Opracowuje, opiniuje i uzgadnia założenia do projektów aktów prawnych oraz dokumentów dotyczących tworzenia rejestrów medycznych;
- Prowadzi i aktualizuje zestawienie utworzonych rejestrów medycznych i wniosków o utworzenie rejestru medycznego;
- Gromadzi i analizuje informacje i propozycje dotyczące utworzenia rejestru medycznego poprzez konsultacje z ekspertami, prace analityczne, przegląd piśmiennictwa i rozwiązań dotyczących rejestrów w innych krajach;
- Współpracuje z podmiotami publicznymi i ekspertami w zakresie tworzenia, wdrażania i rozwoju rejestrów medycznych, zapewnienia interoperacyjności rejestrów medycznych oraz innych baz informacji medycznych, w szczególności z CSIOZ, NIZP-PZH, CMJ, AOTMIT i NFZ;
- Przygotowuje projekty odpowiedzi, stanowisk lub opinii, lub wkłady do odpowiedzi, m.in. na wnioski, skargi, interpelacje i zapytania poselskie, w zakresie właściwości merytorycznej Departamentu.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej lub w obszarze ochrony zdrowia
- komunikatywna znajomość języka angielskiego;
- znajomość ustawy o systemie informacji w ochronie zdrowia;
- znajomość przepisów dotyczących rejestrów medycznych;
- znajomość ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych;
- znajomość organizacji systemu opieki zdrowotnej w Polsce, w tym w onkologii;
- znajomość podstaw statystyki i ekonometrii;
- umiejętność posługiwania się narzędziami pakietu Office (MS Excel, MS PowerPoint);
- dobra znajomość procedury administracyjnej;
- umiejętność analitycznego myślenia;
- umiejętność pracy w zespole;
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 październiak 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumantach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- wiedza o zarządzaniu jakością i stosowanych rozwiązaniach w zakresie monitorowania jakości w opiece zdrowotnej
- rzetelność
- kreatywność
- komunikatywność.
Najnowsze komentarze