Specjalista

Kuratorium Oświaty w Warszawie
Kurator Oświaty poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 148701

Warunki pracy

Do budynku Kuratorium przy Alejach Jerozolimskich 32 w Warszawie prowadzi jedno wejście znajdujące się w bramie. Wejście jest ogólnodostępne w godzinach pracy Urzędu. Budynek wielokondygnacyjny.  Dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich dostępny jest tylko korytarz na parterze (możliwość skorzystania z platformy przyschodowej). W budynku znajduje się winda nieprzystosowana dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Toaleta dla interesantów znajduje się na 1 piętrze budynku. Toaleta jest przystosowana dla osób niepełnosprawnych. Przy wejściu, po lewej stronie, na szybie drzwi umieszczona jest naklejka z nazwą instytucji, napisana w alfabecie Braillea. Po prawej stronie znajduje się przycisk dzwonka przeznaczonego dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Do korytarza na parterze prowadzą schody, które można pokonać za pomocą platformy przyschodowej. Posiada ona wymiary 1 m x 1,15 m i nie jest zautomatyzowana – wymaga pomocy drugiej osoby. W budynku nie ma pętli indukcyjnych. Przed wejściem do sekretariatów Kuratorów i Dyrektorów wydziałów umieszczone są tabliczki informacyjne w alfabecie Braillea. Ze względu na lokalizację siedziby Kuratorium Oświaty w Warszawie (ścisłe centrum), Urząd nie posiada parkingu ogólnodostępnego. Istnieje możliwość obsługi osób słabosłyszących/niesłyszących w języku migowym, po uprzednim powiadomieniu i umówieniu wizyty interesanta. Więcej informacji znajduje się na stronie internetowej Kuratorium. Praca wymaga przemieszczania się między kondygnacjami budynku. Praca w pomieszczeniach biurowych wieloosobowych, przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin. Reprezentowanie urzędu na zewnątrz, praca w siedzibie urzędu.

Zakres zadań

  • przygotowuje projekty odpowiedzi prasowych, komunikatów, informacji publicznej,
  • obsługuje funkcje reprezentacyjne kierownictwa Urzędu, uczestniczy w wydarzeniach,
  • obsługuje strony internetowe i Biuletynu Informacji Publicznej,
  • prowadzi media społecznościowe urzędu, w tym tworzy i realizuje strategie komunikacji w mediach społecznościowych,
  • tworzy grafiki, obrabia zdjęcia, przygotowuje rolki i relacje z wydarzeń,
  • uczestniczy w organizacji i promocji projektów realizowanych przez Urząd,
  • uczestniczy w realizacji spraw związanych z przyznawaniem nagród i odznaczeń,
  • dba o profesjonalny i spójny wizerunek organizacji,
  • monitoruje, analizuje i raportuje wyniki prowadzonych działań,
  • właściwie organizuje pracę na stanowisku.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
  • minimum roczne doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z komunikacją społeczną, PR, obsługą prasy;
  • dyspozycyjność (z uwzględnieniem wyjazdów służbowych);
  • wysoka kultura osobista;
  • rozwinięta umiejętność pracy w zespole;
  • odporność na stres;
  • „lekkość pióra” - pisanie angażujących tekstów;
  • sprawne poruszanie się po mediach społecznościowych;
  • bardzo dobra znajomość oprogramowania biurowego MS Office;
  • umiejętność obsługi programu graficznego (np. Canva) oraz programów do obróbki filmów (np. CapCut);
  • zaangażowanie i otwartość na nowe wyzwania;
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • umiejętności fotograficzne;
  • znajomość podstaw protokołu dyplomatycznego;
  • znajomość ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej;
  • znajomość ustawy z dnia 26 stycznia 1984 r. – Prawo prasowe;
  • znajomość przepisów ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych;
  • znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem systemu oświaty w Polsce.

Najnowsze oferty pracy:

Montażysta

dzisiaj

AGATA Spółka Akcyjna

mazowieckie / Warszawa, Targówek

Więcej informacji

Lekarz Medycyny Pracy

dzisiaj

Medicover Sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Radca

2025-03-11

Ministerstwo Cyfryzacji w Warszawie

mazowieckie / Warszawa

Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań. Pracownik wykonuje czynności o charakterze: - statycznym,...

Więcej informacji

Starszy specjalista

2025-03-02

Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie

mazowieckie / Warszawa

Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno-biurowa gotowość do krajowych i...

Więcej informacji