Dlaczego warto pracować w MPWiK w m. st. Warszawie?
Jesteśmy firmą z blisko 140-letnią tradycją!
Jesteśmy firmą z misją – każdego dnia dostarczamy mieszkańcom aglomeracji warszawskiej ponad 300 milionów litrów smacznej i czystej wody!
Jesteśmy nowoczesną firmą z wizją – stosujemy innowacyjne technologie i stale się rozwijamy!
Obecnie poszukujemy Pracownika na stanowisko:
(Pion Planowania i Nadzoru / Dział Planowania i Controllingu / Wydział Planowania i Sprawozdawczości)
- zatrudnienie w ramach umowy o pracę
- pracę w oparciu o wartości wynikające z blisko 140-letniej tradycji
- atrakcyjne premie wynikające z systemu ocen pracowniczych oraz zarządzania przez cele
- kursy zawodowe, szkolenia specjalistyczne oraz rozwijające tzw. kompetencje miękkie
- dofinansowanie do nauki, w tym uzupełnienie wykształcenia średniego lub wyższego - studia inżynierskie, magisterskie, podyplomowe, a nawet doktoranckie
- możliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej, karty sportowej oraz grupowego ubezpieczenia na życie
- bogaty pakiet świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (dofinansowanie do wczasów pod gruszą)
- uczestnictwo w różnych sekcjach sportowych (m.in. badmintona, piłkarska, squasha, koszykówki, siatkarska, spławikowa, tenisa stołowego, lekkoatletyczna, kolarska)
- „3 godziny dla rodziny” – dodatkowy czas wolny
- dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin
- współpraca przy sporządzaniu rocznych planów gospodarczych spółki i raportów dotyczących ich realizacji oraz projekcji wieloletnich
- współpraca przy sporządzaniu wniosków taryfowych dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków
- analizowanie projektów rocznych i wieloletnich planów inwestycyjnych oraz przygotowywanie rekomendacji w zakresie źródeł ich finansowania
- przygotowywanie komentarzy i wyjaśnień na potrzeby zarządu i kadry kierowniczej
- realizowanie innych zadań wchodzących w zakres zagadnień controllingowych
- rozwijanie i wdrażanie nowych narzędzi informatycznych w obszarze controllingu
- wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe ekonomiczne
- co najmniej roczne doświadczenie zawodowe (preferowane 3 lata) na podobnym stanowisku w organizacji o średniej lub dużej wielkości i/lub w audycie
- znajomość zagadnień z zakresu finansów, w tym rachunku kosztów
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel
- umiejętność analitycznego myślenia, pracy pod presją czasu, umiejętność pracy w zespole
- znajomość systemu klasy ERP
- znajomość systemu BI
- doświadczenie w branży regulowanej, w tym w zakresie procesu przygotowywania i zatwierdzania taryf oraz współpracy z regulatorem
W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji wymagane będzie przedstawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.
Najnowsze komentarze