Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości działa na rzecz małych i średnich przedsiębiorstw, podnoszenia kwalifikacji kadr i kształtowania przyjaznego otoczenia biznesowego. Dzięki wsparciu Agencji firmy rozwijają działalność eksportową, wzorniczą, badawczo-rozwojową i wykorzystują w produkcji innowacje i nowoczesne technologie. Oferta PARP pozwala na kompleksową realizację projektów - od koncepcji po komercjalizację.
- udział w przygotowaniu i realizacji strategii komunikacji o systemie rad sektorowych z uwzględnieniem różnych interesariuszy systemu, w tym:
- analiza odbiorców komunikatów i sposobów dotarcia
- prowadzenie monitoringu wydarzeń organizowanych przez rady sektorowe
- monitoring wydarzeń z obszaru zainteresowania systemu rad sektorowych oraz przygotowywanie udziału przedstawicieli PARP w wydarzeniu, w tym materiałów do wystąpień
- przygotowywanie angażujących komunikatów o systemie rad sektorowych z wykorzystaniem różnych mediów
- udział w przygotowaniu i realizacji konkursów na najlepsze inicjatywy w obszarze współpracy na linii biznes-edukacja-administracja publiczna i podnoszenia kompetencji, w tym:
- przygotowanie założeń konkursowych, w tym regulaminu konkursu
- współpraca nad ustaleniem i pozyskaniem patronatów nad konkursem, zarówno instytucjonalnych jak i medialnych
- koordynacja procesu oceny
- przygotowanie merytoryczne uroczystości wręczenia nagród oraz konferencji
- współpraca z przedstawicielami rad sektorowych oraz z właściwymi zespołami PARP.
- wykształcenia wyższego
- co najmniej roku / 2 lat doświadczenia zawodowego w opracowywaniu i realizacji strategii komunikacji
- doświadczenia w planowaniu od strony merytorycznej, jak i organizacyjnej minimum 1 konferencji z udziałem prelegentów i uczestników, w formule stacjonarnej lub hybrydowej
- praktycznej wiedzy z zakresu przygotowywania dokumentacji konkursowej wraz z dokumentami towarzyszącymi (jak np. wzór aplikacji konkursowej, zgody i oświadczenia uczestników, itp.)
- bardzo dobrej obsługi MS Word, MS Excel i MS PowerPoint
- znajomości języka angielskiego na poziomie min. B1.
- doświadczenie w przygotowywaniu regulaminu konkursu wraz z dokumentami towarzyszącymi (jak np. wzór aplikacji konkursowej, zgody i oświadczenia uczestników, itp.) - na stanowisko głównego specjalisty
- co najmniej 4 lata doświadczenia zawodowego w opracowywaniu i realizacji strategii komunikacji (na stanowisko głównego specjalisty)
- doświadczenie w planowaniu od strony merytorycznej, jak i organizacyjnej minimum 3 konferencji z udziałem prelegentów i uczestników, w formule stacjonarnej lub hybrydowej (na stanowisko głównego specjalisty)
- ogólna wiedza z zakresu wyzwań dotyczących zapotrzebowania przedsiębiorców na kompetencje osób dorosłych i narzędzi, które są wykorzystywane, aby je zaspokajać;
- ogólna wiedza z zakresu instytucji zaangażowanych w identyfikację luk kompetencyjnych i ich niwelowanie
- umiejętność przygotowywania atrakcyjnych i niebanalnych prezentacji w programie Power Point
- praktyczna wiedza z zakresu komunikacji Funduszy Europejskich lub działań realizowanych z Budżetu Państwa
- wykształcenie wyższe (marketing, dziennikarstwo).
- umowę o pracę,
- premię regulaminową,
- prywatną opiekę medyczną,
- grupowe ubezpieczenie na życie,
- szkolenia,
- atrakcyjną lokalizację,
- wydarzenia integracyjne,
- programy socjalne.
Najnowsze komentarze