Technik Wsparcia IT

QMS sp. z o.o. jest liderem rynku w dziedzinie wdrażania rozwiązań IT wspierających obsługę klienta (m.in. systemów do zarządzania ruchem klientów i systemów rezerwacyjnych). Nasza firma działa już ponad 10 lat i wdrożyliśmy w tym czasie z sukcesem kilkaset projektów w różnych branżach. 
 
Jeśli jesteś gotów na nowe wyzwania i chcesz pracować w przyjaznym środowisku to jest to oferta właśnie dla Ciebie!
Technik Wsparcia IT
Miejsce pracy: Warszawa, Białołęka
Co będziesz robić?
  • Pomagać klientom instytucjonalnym w rozwiązywaniu problemów IT
  • Diagnozować i usuwać awarie sprzętowe, sieciowe i programowe
  • Przekazywać rozwiązania w jasny i profesjonalny sposób
  • Prowadzić dokumentację zgłoszeń w systemie CRM
  • Współpracować z zespołem wdrożeniowym
Co jest dla nas ważne?
  • Min. 6 miesięcy doświadczenia w IT
  • Znajomość podstaw konfiguracji systemów operacyjnych
  • Podstawowa wiedza o sieciach LAN/WAN i Wi-Fi
  • Znajomość baz SQL na poziomie podstawowym
  • Prawo jazdy kat. B
  • Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów
Dlaczego warto?
  • Stabilne zatrudnienie i atrakcyjne wynagrodzenie
  • Premie za zaangażowanie
  • Szkolenia i możliwości rozwoju
  • Prywatna opieka medyczna
  • Przyjazna atmosfera w profesjonalnym zespole
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty pracy:

Kucharz Śniadaniowy / Kucharz ala carte

dzisiaj

Modlin Sp. z o.o.

mazowieckie / Nowy Dwór Mazowiecki

Więcej informacji

Kierownik internatu

dzisiaj

AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o.

mazowieckie / Sulejówek

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem norweskim

dzisiaj

Klient portalu Praca.pl

mazowieckie / Warszawa

Wsparcie klientów przez telefon, email, chat. Udzielanie pomocy technicznej użytkownikom platformy streamingowej, rozwiązywanie problemów technicznych....

Więcej informacji

Doradca klienta z językiem norweskim

dzisiaj

Concentrix

mazowieckie / Warszawa

Wsparcie klientów poprzez telefon, chat czy email. Rozwiązywanie problemów technicznych i administracyjnych. Szybkie odpowiadanie na pytania dotyczące...

Więcej informacji