Technik Wsparcia IT

QMS sp. z o.o. jest liderem rynku w dziedzinie wdrażania rozwiązań IT wspierających obsługę klienta (m.in. systemów do zarządzania ruchem klientów i systemów rezerwacyjnych). Nasza firma działa już ponad 10 lat i wdrożyliśmy w tym czasie z sukcesem kilkaset projektów w różnych branżach. 
 
Jeśli jesteś gotów na nowe wyzwania i chcesz pracować w przyjaznym środowisku to jest to oferta właśnie dla Ciebie!
Technik Wsparcia IT
Miejsce pracy: Warszawa, Białołęka
Co będziesz robić?
  • Pomagać klientom instytucjonalnym w rozwiązywaniu problemów IT
  • Diagnozować i usuwać awarie sprzętowe, sieciowe i programowe
  • Przekazywać rozwiązania w jasny i profesjonalny sposób
  • Prowadzić dokumentację zgłoszeń w systemie CRM
  • Współpracować z zespołem wdrożeniowym
Co jest dla nas ważne?
  • Min. 6 miesięcy doświadczenia w IT
  • Znajomość podstaw konfiguracji systemów operacyjnych
  • Podstawowa wiedza o sieciach LAN/WAN i Wi-Fi
  • Znajomość baz SQL na poziomie podstawowym
  • Prawo jazdy kat. B
  • Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów
Dlaczego warto?
  • Stabilne zatrudnienie i atrakcyjne wynagrodzenie
  • Premie za zaangażowanie
  • Szkolenia i możliwości rozwoju
  • Prywatna opieka medyczna
  • Przyjazna atmosfera w profesjonalnym zespole
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty pracy:

Specjalista ds. Sprzedaży z niemieckim i angielskim

wczoraj

TTEC

mazowieckie / Warszawa, Śródmieście

Więcej informacji

Przedstawiciel Handlowy HoReCa

wczoraj

MAKRO Cash and Carry Polska S.A.

mazowieckie / Warszawa, Al. Jerozolimskie

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Junior IT Service Desk Administrator

2025-06-11

Crowe Advartis Accounting Sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa, Rondo Daszyńskiego

Opis stanowiska: Obsługa ServiceDesk : Wsparcie użytkowników systemów IT, obsługa zgłaszanych zadań, diagnozowanie i rozwiązywanie bieżących...

Więcej informacji

Młodszy Specjalista ds. Wsparcia IT

2025-06-09

QMS Sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa, Białołęka

Twoje zadania: Obsługa zgłoszeń technicznych od klientów instytucjonalnych Diagnoza i rozwiązywanie problemów sprzętowych, sieciowych i programowych...

Więcej informacji