Pracownik biurowy - Wsparcie Działu Administracji Personalnej
POZNAJ WYJĄTKOWE SKŁADNIKI SWOJEJ PRZYSZŁEJ PRACY.
To będą Twoje zadania:
To będą Twoje zadania:
- Archiwizacja dokumentów pracowniczych (wpinanie dokumentów, opisywanie dokumentów)
- Zakładanie i prowadzenie teczek osobowych (wpinanie dokumentów)
- Wsparcie zespołu Administracji Personalnej i Płac w bieżącej pracy
OFERTA, KTÓREJ TRUDNO SIĘ OPRZEĆ…
Dołącz do nas, jeśli spełniasz te wymagania:
Dołącz do nas, jeśli spełniasz te wymagania:
- Mile widziane doświadczenie w Dziale Administracji Personalnej i Płac
- Chęć rozwoju w obszarze Administracji Personalnej i Płac
- Umiejętność współpracy i komunikacji
- Chęć pracy z ludźmi oraz dokumentami
- Dokładność i skrupulatność
Dbamy o dostępność i równe szanse na każdym etapie procesu rekrutacyjnego. Jeżeli masz jakiekolwiek dodatkowe potrzeby podczas procesu, poinformuj o tym w CV lub podczas rozmowy telefonicznej.
Najnowsze komentarze