Kierownik Nocnej Zmiany Recepcji

Kierownik Nocnej Zmiany Recepcji
OPIS
  • Sheraton Grand Warsaw poszukuje kandydatów na stanowisko Kierownik zmiany ds. Satysfakcji Gości Guest Experience Supervisor, tj. osoby, która podczas nocnej zmiany będzie odpowiedzialna za zapewnienie najwyższej jakości obsługi gości hotelowych, bezpośrednie koordynowanie pracy recepcji i sprawne zarządzanie zespołem recepcjonistów na zmianie.
PROFIL KANDYDATA:
  • minimum roczne doświadczenie w zarządzaniu zespołem lub 2 lata na stanowisku recepcjonisty;
  • dobra znajomość hotelowego systemu PMS Opera;
  • umiejętność kierowania zespołem i motywowania pracowników;
  • samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy;
  • biegła znajomość języka polskiego i angielskiego;
  • zaangażowanie i umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji;
  • umiejętność pracy pod presją czasu i reagowania w trudnych sytuacjach;
  • dbałość o prezencję i znajomość zasad savoir vivre;
  • dyspozycyjność - praca zmianowa na pełny etat również w weekendy i święta.
OFERUJEMY:
  • ciekawą pracę i realne możliwości rozwoju w sieci Marriott International 
  • międzynarodowe środowisko pracy
  • bezpłatne, urozmaicone i pyszne posiłki w restauracji pracowniczej
  • pakiet benefitów pracowniczych, w tym: opiekę medyczną w LuxMed, ubezpieczenie grupowe, kartę sportową na atrakcyjnych warunkach, zaplecze socjalne
  • zniżki na usługi hotelowej pralni i rabaty na słodkie wyroby cukierni hotelowej
  • atrakcyjne zniżki na noclegi w hotelach sieci Marriott w Polsce i na świecie
  • zniżki na bilety do teatru
  • stałe praktykowanie kompetencji językowych

Najnowsze oferty pracy:

Pracownik produkcji

dzisiaj

UKRAINIAN SERVICES sp. z o.o.

mazowieckie / Grójec

Więcej informacji

Operator / Operatorka maszyn przemysłowych

dzisiaj

ZPC Milanówek Sp. z o.o.

mazowieckie / Grodzisk Mazowiecki

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Koordynator Recepcji

2025-07-07

ISS Facility Services Sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa, ul. Przyokopowa

Zakres obowiązków: Nadzór i zarządzanie pracą zespołu recepcyjnego Organizowanie pracy recepcji, układanie grafików Obsługa pracowników oraz gości...

Więcej informacji

Kierownik zmiany ds. Satysfakcji Gości / Guest Experience Supervisor

2025-06-18

Sheraton Grand Warsaw

mazowieckie / Warszawa

OPIS Sheraton Grand Warsaw poszukuje kandydatów na stanowisko Kierownik zmiany ds. Satysfakcji Gości Guest Experience Supervisor , tj. osoby, która podczas...

Więcej informacji