Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godz. dziennie, obsługa urządzeń biurowych.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym wyposażonym w instalację klimatyzacyjną.
Narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe (drukarka, kserokopiarka, skaner, niszczarka i inne urządzenia biurowe).
Budynek posiada windę osobową do transportu pionowego, nie posiada podjazdów dla osób niepełnosprawnych, ale jest wyposażony w transporter gąsiennicowy typu T09 "ROBY" służący do transportu po schodach wejściowych do budynku osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Pomieszczenia pracy GIF mieszczą się na parterze oraz I i III piętrze budynku.
Zakres zadań
- Weryfikuje pod względem formalno-prawnym dokumenty (np. wnioski o realizację zamówienia publicznego, opisy przedmiotu zamówienia, warunki udziału w postępowaniu, projekty istotnych postanowień umowy) składane przez komórki merytoryczne. W zakresie zadań realizowanych przez Wydział Administracyjno-Gospodarczy przygotowuje www. dokumenty.
- Inicjuje, przygotowuje i prowadzi postępowania o udzielenie zamówień publicznych, a także bierze udział w pracach komisji przetargowych - pełnienie funkcji sekretarza komisji przetargowej.
- Koordynuje zgłoszenia, udzielanie zamówień publicznych w ramach zamówień centralnych i wspólnych realizowanych przez Centrum Obsługi Administracji Rządowej.
- Bierze udział w opracowywaniu umów oraz negocjacjach w sprawie udzielenia zamówienia publicznego w zakresie wymogów określonych w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych oraz obowiązujących procedur wewnętrznych.
- Przygotowuje propozycje rocznych planów zamówień publicznych, modyfikacje oraz monitoruje ich wykonanie a także przygotowuje sprawozdania dotyczące udzielania zamówień publicznych.
- Wspiera komórki organizacyjne poprzez doradztwo w zakresie stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, w szczególności przez opiniowanie trybu udzielania zamówień publicznych.
- Prowadzi Rejestr zamówień publicznych (również tych wyłączonych z ustawy).
- Współuczestniczy w opiniowaniu projektów aktów prawnych oraz regulacji wewnętrznych związanych z obszarem zamówień publicznych oraz zadań realizowanych przez Wydział Administracyjno-Gospodarczy.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze zamówień publicznych w jednostkach sektora finansów publicznych
- Przeszkolenie z zakresu zamówień publicznych
- znajomość Ustawy Prawo zamówień publicznych,
- znajomość Ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dział II Rozdział I Zakres odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, art. 17)
- znajomość Kodeksu cywilnego (Tytuł IV Czynności prawne Dział I-III)
- znajomość struktury organizacyjnej i zadań Urzędu
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Umiejętności: komunikatywność, zdolność analitycznego myślenie, umiejętność pracy w zespole
Najnowsze komentarze