- Przyjmowanie i klasyfikacja zgłoszeń w systemie serwisowym
- Wsparcie użytkowników systemów informatycznych, rozwiązywanie incydentów i problemów
- Diagnozowanie oraz rozwiązywanie problemów związanych z awariami urządzeń i systemów informatycznych
- Obsługa techniczna sprzętu komputerowego
- Instalacja oprogramowania biznesowego (zgodnie z procedurami i przyjętymi standardami)
- Zapewnienie użytkownikom wsparcia w ramach pierwszego kontaktu
- Biegła obsługa komputera i znajomość środowiska systemu operacyjnego Microsoft Windows
- Bardzo dobra znajomość j. angielskiego, min. B2
- Umiejętność konfigurowania urządzeń mobilnych (telefony, tablety)
- Wykształcenia kierunkowego o profilu informatycznym lub pokrewnym
- Praktyczne umiejętności rozwiązywania problemów ze sprzętem PC
- Zaangażowanie, sumienność, skrupulatność
- Umiejętność pracy w zespole
- Znajomość systemu Jira będzie dodatkowym atutem
Umowę o pracę na pełen etat w renomowanej międzynarodowej firmie
- Pracę od poniedziałku do piątku w systemie stacjonarnym
Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne podnoszące Twoje kwalifikacje
Realne możliwości rozwoju i nabywania nowych kompetencji.
Interesującą, pełną wyzwań pracę w zgranym zespole.
- Prywatną opiekę medyczną.
Najnowsze komentarze