Specjalista ds. Obsługi Klienta

Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Twój zakres obowiązków:
  • Telefoniczna oraz mailowa obsługa Klienta.
  • Bieżąca komunikacja z Klientem na temat procesu realizacji Umowy.
  • Dbanie o najwyższe standardy jakości obsługi Klienta.
  • Budowanie i utrzymywane pozytywnych relacji z Klientem.
Nasze wymagania:
  • Nie wymagamy doświadczenia, za to istotne są otwartość i zaangażowanie.
  • Umiejętność budowania pozytywnych relacji.
  • Umiejętność pracy w zespole.
  • Dobra znajomość pakietu MS Office.
To oferujemy:
  • Stabilne warunki zatrudnienia - podstawa oraz jasny i przejrzysty system premiowy.
  • Możliwość budowania ścieżki zawodowej i rozwoju w strukturach firmy.
  • Pakiet atrakcyjnych benefitów: prywatna opieka medyczna, karta MultiSport, język angielski.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty pracy:

Młodszy Inżynier Branży Orurowania

dzisiaj

KTI Poland S.A.

mazowieckie / Płock

Więcej informacji

Samodzielny Specjalista ds. Sprzedaży

dzisiaj

Modlin Sp. z o.o.

mazowieckie / Nowy Dwór Mazowiecki

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Pracownik Działu Obsługi Klienta z Językiem Francuskim

dzisiaj

AYALA S.A.

mazowieckie / Piaseczno, Julianowska 59A

Obowiązki: Kompleksowa obsługa klienta; Fakturowanie sprzedaży; Kontrola wpływu należności; Obsługa transakcji sprzedażowych w systemie SAP;...

Więcej informacji

Customer Care z językiem niemieckim

dzisiaj

Armatis Polska Sp. z o. o.

mazowieckie / Warszawa

Twój zakres obowiązków: Odbieranie połączeń, odpisywanie na korespondencję mailową oraz chaty od pasażerów linii lotniczej, Przyjmowanie oraz...

Więcej informacji