W Żyrardowie niedawno zakończył się nabór na stanowisko Inspektora w Wydziale Organizacyjnym należącym do Urzędu Miasta Żyrardowa. Osoby, które ubiegały się o wyżej wymienione stanowisko, musiały spełnić szereg wymogów formalnych.
Przede wszystkim musiała to być osoba posługująca się obywatelstwem polskim, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych oraz mogąca w pełni korzystać z praw publicznych. Bardzo ważna kwestia to nieposzlakowana opinia oraz brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo dokonane umyślnie. Równie ważne jest wykształcenie wyższe i staż pracy minimum 3-letni.
W zakresie 3-letniego doświadczenia osoba, która ubiegała się o stanowisko, musiała mieć doświadczenie w prowadzeniu spraw osobowych, doświadczenie w jednostce samorządu terytorialnego. Podstawę stanowiła znajomość problematyki związanej z kodeksem pracy oraz aktami wykonawczymi, przepisy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych oraz dotyczących wynagradzania pracowników samorządowych.
Przede wszystkim znajomość komputera i urządzeń biurowych musiała być na najwyższym poziomie. Dobrze, gdy Inspektor zna także system kadrowo-płacowy i cieszy się dobrym zdrowiem, pozwalającym na podjęcie zatrudnienia.
Dodaj komentarz