Inspektor z dobrym zdrowiem

W Żyrardowie niedawno zakończył się nabór na stanowisko Inspektora w Wydziale Organizacyjnym należącym do Urzędu Miasta Żyrardowa. Osoby, które ubiegały się o wyżej wymienione stanowisko, musiały spełnić szereg wymogów formalnych.

Przede wszystkim musiała to być osoba posługująca się obywatelstwem polskim, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych oraz mogąca w pełni korzystać z praw publicznych. Bardzo ważna kwestia to nieposzlakowana opinia oraz brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo dokonane umyślnie. Równie ważne jest wykształcenie wyższe i staż pracy minimum 3-letni.

W zakresie 3-letniego doświadczenia osoba, która ubiegała się o stanowisko, musiała mieć doświadczenie w prowadzeniu spraw osobowych, doświadczenie w jednostce samorządu terytorialnego. Podstawę stanowiła znajomość problematyki związanej z kodeksem pracy oraz aktami wykonawczymi, przepisy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych oraz dotyczących wynagradzania pracowników samorządowych.

Przede wszystkim znajomość komputera i urządzeń biurowych musiała być na najwyższym poziomie. Dobrze, gdy Inspektor zna także system kadrowo-płacowy i cieszy się dobrym zdrowiem, pozwalającym na podjęcie zatrudnienia.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Najnowsze oferty pracy:

Operator produkcji / Operator rozlewu (m/k)

wczoraj

Trenkwalder

mazowieckie / Pilawa

Więcej informacji

Specjalista / Specjalistka ds. rozwoju i szkoleń

wczoraj

Bank Pocztowy S.A.

mazowieckie / Warszawa

Więcej informacji
Więcej ofert pracy