Ogłoszenie numer: 10478781, z dnia 2025-11-23
Klient portalu Praca.pl
Account Manager
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Codzienny kontakt i bieżące wsparcie dla pracowników tymczasowych w Niemczech.
- Zarządzanie bazą pracowników, w tym: układanie grafików, urlopy, zakwaterowanie, zwolnienia i rozliczenia.
- Regularny kontakt z klientami niemieckimi, budowanie relacji biznesowych i dbanie o jakość współpracy.
- Aktywne rozwiązywanie problemów operacyjnych i koordynacja przepływu informacji.
- Monitorowanie jakości pracy, optymalizacja procesów oraz wsparcie działu rekrutacji we wdrażaniu nowych pracowników.
Wymagania
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. B2) – kluczowa do kontaktu z Klientami.
- Wysoko rozwinięte kompetencje komunikacyjne, asertywność i wysoka kultura osobista.
- Umiejętność budowania pozytywnych relacji z pracownikami i kontrahentami.
- Bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność i sumienność.
- Swobodna znajomość pakietu MS Office i narzędzi biurowych.
- Mile widziane: doświadczenie w koordynacji zespołów/obsłudze klienta, wykształcenie kierunkowe (logistyka, zarządzanie) lub doświadczenie w branży TSL/rekrutacji.
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
- Atrakcyjne wynagrodzenie stałe oraz system prowizyjny.
- Możliwość pracy stacjonarnej lub hybrydowej.
- Pełne wsparcie, wdrożenie oraz możliwość rozwoju zawodowego.
- Elastyczny czas pracy (start 8:00–9:00).
- Atrakcyjny pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna Medicover (z pakietem stomatologicznym).
- Niekorporacyjna atmosfera, spotkania integracyjne i program poleceń.
- Dodatkowo: organizacja transportu z metra do biura.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze komentarze