Administrator Nieruchomości

­Spółdzielnia Mieszkaniowa „Mokotów”
Administracja Osiedla „Domaniewska” w Warszawie
ogłasza konkurs na stanowisko:
Administrator Nieruchomości
Miejsce pracy: Warszawa, al. Niepodległości 19/13
Opis stanowiska:
Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie m.in.:
  • odpowiedzialność za właściwy stan techniczny, sanitarny i estetyczny budynków oraz ich otoczenia;
  • nadzór nad konserwacją sprzętu rekreacyjnego i placu zabaw;
  • nadzór nad konserwacją zieleni oraz utrzymaniem zimowym nieruchomości;
  • udział w przeglądach nieruchomości;
  • współpraca z działem księgowości dotycząca planów rocznych, lustracji, inwentaryzacji;
  • sporządzanie zestawień kosztów do planów finansowych rocznych i przygotowanie  danych do analizy kosztów;
  • bezpośredni nadzór nad pracą podległych gospodarzy domów i firm sprzątających;
  • współpraca z Ochroną Środowiska, Strażą Miejską, Policją, Miejskim Ośrodkiem Pomocy Społecznej;
  • udział w posiedzeniach organów Spółdzielni.
Wymagania:
  • wykształcenie min. średnie;
  • co najmniej 6-cio miesięczne doświadczenie w administrowaniu nieruchomościami;
  • posiadanie zdolności analitycznych;
  • zdolności interpersonalne;
  • wysoka kultura osobista;
  • rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań;
  • dobry stan zdrowia umożliwiający pracę przy obsłudze nieruchomości i bezpośrednie kontakty z mieszkańcami. oraz użytkownikami nieruchomości;
  • bardzo dobra obsługa komputera (środowisko MS Office – w szczególności Excel i Word).
Oferta powinna zawierać:
  • życiorys (CV) wraz ze zdjęciem,
  • informację o sposobie kontaktowania się z kandydatem (adres, telefon kontaktowy, adres e-mail).
Oferujemy:
  • pracę w stabilnej firmie,
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełny etat,
  • ciekawą i pełną wyzwań pracę,
  • dostęp do szkoleń.
Klauzula informacyjna dla osób kandydatów do pracy w SM Mokotów

1. Administrator
Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Spółdzielnia Mieszkaniowa „Mokotów”, ul. Balladyny 3C 02-553 Warszawa, KRS0000010365, NIP5250010746, Regon 000489745

2. Inspektor ochrony danych
Mogą się Państwo kontaktować z wyznaczonym inspektorem ochrony danych osobowych pod adresem:
- ul. Balladyny 3C 02-553 Warszawa;
- e-mail: iod@smmokotow.pl

3. Cel i podstawy przetwarzania
Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy[1] będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda[3] na przetwarzanie tych danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie. 
SSpółdzielnia Mieszkaniowa „Mokotów” będzie przetwarzała Państwa dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników tylko jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę[4], która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

4. Odbiorcy danych osobowych
Państwa dane osobowe mogą być przekazane wyłącznie podmiotom, które uprawnione są do ich otrzymania przepisami prawa. Ponadto mogą być one ujawnione podmiotom, z którymi Spółdzielnia Mieszkaniowa „Mokotów” zawarła umowę na świadczenie usług serwisowych dla systemów informatycznych wykorzystywanych przy ich przetwarzaniu.

5. Okres przechowywania danych
Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji.W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywane danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą przechowywane przez  6 miesięcy.

6. Prawa osób, których dane dotyczą
Mają Państwo prawo do:
  • dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
  • sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
  • ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
  • usunięcia danych osobowych;
  • wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa).
7. Informacja o wymogu podania danych
Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

[1]. Art. 221 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. 2020 poz. 1320 ze zm.) (dalej: Kp) oraz Rozporządzenie Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 grudnia 2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej (Dz. U. 2018 poz.2369).”;

[2]. Art. 221 § 1 pkt. 4 – 6 Kp w zw z. z art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.) (dalej: RODO). W przypadku danych określonych w art. 221 § 1 pkt. 1 – 3 Kp podstawą jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;

[3]. Art. 6 ust. 1 lit aRODO, a w przypadku danych osobowych szczególnych kategorii art. 9 ust.2 lit. a RODO;

[4]. Art. 6 ust. 1 lit a RODO.

Najnowsze oferty pracy:

Kierownik Zmiany

wczoraj

Klient portalu Praca.pl

mazowieckie / Koprki

Więcej informacji

Kierownik Zmiany

wczoraj

Klient portalu Praca.pl

mazowieckie / Ożarów Mazowiecki

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Specjalista ds. administrowania nieruchomościami

2025-09-01

IN LOCO Sp. z o. o.

mazowieckie / Garwolin

Zapewnienie prawidłowej obsługi wspólnot mieszkaniowych, nadzór nad prawidłową eksploatacją nieruchomości, przeglądy nieruchomości oraz nadzór nad...

Więcej informacji

Specjalista ds. Utrzymania Nieruchomości

2025-08-29

Klient portalu Praca.pl

mazowieckie / Warszawa

Prowadzenie procesu zmian lokatorskich oraz udział w odbiorach inwestycji. Organizacja i nadzór nad odbiorami technicznymi lokali oraz procesem usuwania...

Więcej informacji