Spółdzielnia Mieszkaniowa „Mokotów”
Administracja Osiedla „Domaniewska” w Warszawie
ogłasza konkurs na stanowisko:
Administrator Nieruchomości
Miejsce pracy: Warszawa, al. Niepodległości 19/13
Opis stanowiska:
Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie m.in.:- odpowiedzialność za właściwy stan techniczny, sanitarny i estetyczny budynków oraz ich otoczenia;
- nadzór nad konserwacją sprzętu rekreacyjnego i placu zabaw;
- nadzór nad konserwacją zieleni oraz utrzymaniem zimowym nieruchomości;
- udział w przeglądach nieruchomości;
- współpraca z działem księgowości dotycząca planów rocznych, lustracji, inwentaryzacji;
- sporządzanie zestawień kosztów do planów finansowych rocznych i przygotowanie danych do analizy kosztów;
- bezpośredni nadzór nad pracą podległych gospodarzy domów i firm sprzątających;
- współpraca z Ochroną Środowiska, Strażą Miejską, Policją, Miejskim Ośrodkiem Pomocy Społecznej;
- udział w posiedzeniach organów Spółdzielni.
Wymagania:
- wykształcenie min. średnie;
- co najmniej 6-cio miesięczne doświadczenie w administrowaniu nieruchomościami;
- posiadanie zdolności analitycznych;
- zdolności interpersonalne;
- wysoka kultura osobista;
- rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań;
- dobry stan zdrowia umożliwiający pracę przy obsłudze nieruchomości i bezpośrednie kontakty z mieszkańcami. oraz użytkownikami nieruchomości;
- bardzo dobra obsługa komputera (środowisko MS Office – w szczególności Excel i Word).
Oferta powinna zawierać:
- życiorys (CV) wraz ze zdjęciem,
- informację o sposobie kontaktowania się z kandydatem (adres, telefon kontaktowy, adres e-mail).
Oferujemy:
- pracę w stabilnej firmie,
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełny etat,
- ciekawą i pełną wyzwań pracę,
- dostęp do szkoleń.
Najnowsze komentarze