Ogłoszenie numer: 10302287, z dnia 2025-09-27
Klient portalu Praca.pl
Analityk Biznesowy
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Projektowanie ścieżki klienta (Customer Journey) dla nowych i istniejących produktów/funkcji.
- Tworzenie prototypów w celu wizualizacji rozwiązań i zbierania feedbacku.
- Gromadzenie i dokumentowanie wymagań (warsztaty, User Stories, kryteria akceptacji).
- Analiza platformy Contact Center (mapowanie i optymalizacja procesów: tel., chat, e-mail, social media).
- Identyfikacja możliwości automatyzacji i usprawnień.
- Ścisła współpraca z Biznesem, IT, Architektami i użytkownikami.
Wymagania
- Doskonałe umiejętności analityczne, priorytetyzacji i realizacji zadań.
- Udokumentowane doświadczenie w analizie wymagań, mapowaniu procesów i dokumentacji funkcjonalnej.
- Biegłe umiejętności moderowania, prezentowania i negocjacyjne.
- Doskonała komunikacja w języku angielskim.
- Znajomość i umiejętność projektowania z wykorzystaniem BPMN.
- Inicjatywa, samodzielność i konsekwencja w dążeniu do celów.
- Znajomość UML (diagramy aktywności/sekwencji/przypadków użycia).
- Wiedza o platformach Contact Center (np. Sprinklr, Genesys), CRM i technologiach chmurowych.
- Doświadczenie z automatyzacją, AI lub chatbotami.
Oferujemy
- Współpracę w oparciu o umowę B2B.
- Przejrzysty system prowizyjny.
- Atrakcyjna premia gwarantowana i wsparcie w okresie startowym.
- Pełna elastyczność – praca zdalna (z dowolnego miejsca w regionie) lub z biura.
- Nieograniczone wsparcie i program szkoleń na dobry początek.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Najnowsze komentarze