Kome Polska Sp. z o.o. zajmuje się generalnym wykonawstwem obiektów budowlanych, szczególnie budynków przemysłowych, magazynowych i użyteczności publicznej.
Specjalizujemy się w inwestycjach typu "zaprojektuj i wybuduj", gdzie w ramach jednej kompleksowej umowy, opracowujemy projekt, załatwiamy wszystkie formalności i realizujemy obiekt pod klucz.
Siedziba Firmy mieści się w Warszawie, a inwestycje prowadzone są na terenie całego kraju oraz poza granicami. Od rozpoczęcia działalności w 2005 roku, zaprojektowaliśmy i zrealizowaliśmy obiekty o łącznej powierzchni ponad 400.000 m2. Posiadamy własne biuro projektowe, w którym pracuje Zespół doświadczonych architektów, konstruktorów, projektantów instalacji i kosztorysantów.
- prowadzenie procesu projektowego od koncepcji do projektu wykonawczego
- analiza oraz optymalizacja rozwiązań projektowych
- prowadzenie koordynacji międzybranżowej
- nadzór na prowadzonymi postępowaniami administracyjnymi
- wykształcenie wyższe o kierunku architektura
- znajomość przepisów techniczno-budowlanych
- od 3 do 5 lat doświadczenia w projektowaniu hal magazynowych od fazy koncepcyjnej do wykonawczej
- biegła znajomość programu AutoCAD i/lub Revit
- dobra znajomość Office 365 lub MS Office
- sprawne wykonywanie powierzonych zadań, dokładność, skrupulatność
- umiejętność sporządzania rysunków technicznych i wykonawczych
- umiejętność organizacji pracy własnej oraz pracy w zespole
- umiejętność zarządzania czasem pod presją
- możliwość rozwoju zawodowego i ciekawe wyzwania
- elastyczną formę zatrudnienia
- elastyczny czas pracy (możliwość rozpoczęcia pracy między godziną 7:00 a 9:00)
- pracę w ambitnej i rozwijającej się firmie
- atmosferę wsparcia i współpracy
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- spotkania integracyjne, pikniki firmowe
- pakiet świadczeń socjalnych, m.in. prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, Multisport
Najnowsze komentarze