Wraz z rozwojem nowej struktury importerskiej kilku marek samochodów, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Asystent / Asystentka zarządu
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
- Organizowanie spotkań zarządu oraz przygotowywanie niezbędnych materiałów informacyjnych
- Sporządzanie notatek i protokołów ze spotkań oraz ich dystrybucja do odpowiednich osób
- Zarządzanie kalendarzem przełożonego oraz koordynowanie ich codziennych obowiązków
- Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą, dbałość o prawidłowy obieg dokumentów
- Organizację podróży służbowych i spotkań oraz rozliczanie ich, przygotowywanie zestawień
- Wspieranie organizacji wydarzeń firmowych i spotkań integracyjnych
- Formalne przygotowywanie spraw do decyzji przełożonego
- Współpraca z instytucjami bankowymi i ubezpieczalniami
- Archiwizowanie dokumentów, raportów i umów, dbanie o ich łatwy dostęp i zgodność z obowiązującymi przepisami
- Dbanie o poufność informacji
- Inne czynności administracyjno-biurowe
Oczekiwania wobec kandydata/kandydatki:
- Wysoka komunikatywność i kultura osobista, pozytywne nastawienie
- Punktualność, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy własnej
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego, pozwalająca na obsługę gości w tym języku (warunek konieczny)
- Znajomość obsługi komputera (MS Office) oraz urządzeń biurowych
Oferujemy:
- Pracę w strukturze importerskiej
- Współpracę w formie umowy cywilnoprawnej (B2B)
- Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy
Najnowsze komentarze