Asystent ds. Administracji dla Zarządu i Biura Inżyniera Kontraktu
Miejsce pracy: Warszawa, Targówek
Nr ref.: AZ/ODR/VI/2025
Zakres obowiązków:
- Zarządzanie korespondencją i dokumentacją wewnętrzną oraz zewnętrzną.
- Administracja zespołem inżyniera kontraktu: tworzenie raportów, zestawień, harmonogramów.
- Nadzorowanie terminów obiegu dokumentacji między stronami kontraktu.
- Kooperacja z wykonawcami, inwestorem i administracją publiczną.
- Zarządzanie flotą pojazdów (rejestracja, przeglądy, dokumentacja).
- Obsługa spraw ubezpieczeniowych (komunikacyjne, wadia, OC).
Wymagania:
- Wyższe wykształcenie (preferowane: administracja, zarządzanie, budownictwo).
- Doświadczenie w obsłudze flot pojazdów lub w branży ubezpieczeniowej jako atut.
- Biegłość w pracy z dokumentacją techniczną i urzędową.
- Preferowane doświadczenie na podobnym stanowisku oraz znajomość branży budowlanej.
- Znajomość MS Office, Zoom, Dropbox, Teams.
- Samodzielność, dobra organizacja pracy, sumienność.
- Otwartość na naukę i przejmowanie nowych zadań.
- Gotowość do natychmiastowego rozpoczęcia pracy.
Oferujemy:
- Możliwości rozwoju.
- Przyjazną atmosferę i wsparcie zespołowe.
- Udział w projektach o znaczeniu regionalnym i krajowym.
- Nowoczesne narzędzia pracy.
- Umowa o pracę na pełny etat.
Najnowsze komentarze