Ogłoszenie numer: 10305014, z dnia 2025-10-09
Klient portalu Praca.pl
Asystent ds. administracji w dziale HR i usług korporacyjnych
Miejsce pracy: Warszawa, Śródmieście
Opis stanowiska
- Zarządzanie korespondencją i dokumentacją finansową
- Rejestrowanie faktur, roszczeń i danych w systemach finansowych
- Weryfikacja i dopasowywanie dokumentów do płatności
- Utrzymywanie danych bankowych i podmiotów prawnych w systemie
- Prowadzenie archiwizacji i kontrola korespondencji elektronicznej
- Wspieranie procesu wdrażania i szkolenia z nowego oprogramowania finansowego
- Tworzenie raportów, prezentacji i wsparcie w analizach budżetowych
- Monitorowanie realizacji budżetu i przygotowywanie dokumentacji finansowej
- Koordynacja komunikacji i obsługa zapytań wewnętrznych i zewnętrznych
- Prace związane z raportowaniem, dokumentacją i końcoworocznymi rozliczeniami
Wymagania
- Wykształcenie średnie lub wyższe związane z biznesem
- Min. 1 rok doświadczenia w pracy administracyjnej lub finansowej
- Bardzo dobra znajomość MS Office (Word, Excel, Outlook)
- Biegła znajomość języka angielskiego (min. B2)
- Umiejętność pracy samodzielnej, organizacji, pracy pod presją
- Dbałość o szczegóły, poufność i wysoka kultura komunikacji
- Umiejętność pracy w zespole i adaptacji do zmieniającego się środowiska
Oferujemy
- Umowę o pracę przez agencję zatrudnienia
- Wynagrodzenie netto ok. 72 euro dziennie
- Opiekę medyczną, kartę sportową
- Możliwości rozwoju i awansu
- Pracę hybrydową w dogodnej lokalizacji w centrum miasta
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Najnowsze komentarze