Ogłoszenie numer: 10305035, z dnia 2025-10-09
Klient portalu Praca.pl
Asystent ds. administracyjnych w dziale HR i usług korporacyjnych
Miejsce pracy: Warszawa, Śródmieście
Opis stanowiska
- Koordynacja i monitorowanie obiegu dokumentów
- Przygotowywanie notatek, pism, raportów oraz ich obsługa
- Tworzenie zestawień statystycznych, wykresów i raportów
- Wystawianie certyfikatów zwolnienia VAT dla wykonawców
- Wykonywanie zadań administracyjnych, w tym wprowadzanie danych do systemów
- Kontakt z jednostkami biznesowymi w zakresie obsługi systemów (np. PROC, Ares)
- Wsparcie pracowników działu zakupów w realizacji obowiązków
Wymagania
- Wykształcenie średnie powiązane z branżą
- Min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku
- Bardzo dobre umiejętności obsługi MS Office (Word, Excel, Outlook)
- Biegła znajomość języka angielskiego (minimum B2) oraz znajomość języka UE będzie dodatkowym atutem
- Umiejętność pracy samodzielnej, organizacji, dokładności oraz zachowania poufności
- Komunikatywność, odporność na stres, umiejętność pracy w zespole i dostosowania do zmieniających się warunków
Oferujemy
- Umowę o pracę przez agencję zatrudnienia
- Wynagrodzenie netto około 72 euro dziennie
- Pakiet medyczny, karta sportowa
- Możliwości rozwoju i awansu
- Praca hybrydowa, atrakcyjna lokalizacja w centrum miasta
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Najnowsze komentarze