Ogłoszenie numer: 10305017, z dnia 2025-10-09
Klient portalu Praca.pl
Asystent ds. administracyjnych w HR
Miejsce pracy: Warszawa, Śródmieście
Opis stanowiska
- Wsparcie w procesach administracyjnych, obsługa dokumentacji i archiwizacja
- Przygotowywanie i redagowanie pism, raportów, notatek oraz follow-upów
- Wprowadzanie danych do baz danych i ich monitorowanie
- Pomoc w organizacji szkoleń, spotkań i wideokonferencji, sporządzanie protokołów
- Zarządzanie korespondencją, rezerwacja podróży służbowych i kalendarz
- Wsparcie w przygotowaniu i rozliczaniu dokumentów finansowych, faktur i raportów
- Archiwizacja faktur, rozliczeń i wyciągów bankowych
- Współpraca przy przygotowaniu zamówień i rozliczaniu roszczeń
- Wsparcie w opracowaniu i monitorowaniu umów i kontraktów
- Przygotowywanie danych statystycznych i raportów
- Zarządzanie skrzynkami mailowymi i kontakt z interesariuszami
- Podstawowe prace biurowe (kopiowanie, skanowanie)
Wymagania
- Wykształcenie średnie związane z obszarem pracy
- Minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku
- Bardzo dobra znajomość MS Office (Word, Excel, Outlook)
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2 lub wyższym, znajomość dodatkowego języka UE mile widziana
- Umiejętność organizacji pracy, samodzielność i odpowiedzialność
- Dokładność, dyskrecja i umiejętność pracy pod presją
- Zdolność do efektywnej komunikacji, pracy w zespole i adaptacji do zmian
- Gotowość do nauki nowych narzędzi i procedur
Oferujemy
- Umowę o pracę przez agencję zatrudnienia
- Wynagrodzenie netto około 72 euro dziennie
- Opiekę medyczną, kartę sportową
- Możliwości rozwoju i awansu
- Pracę hybrydową
- Dogodną lokalizację w centrum miasta
Najnowsze komentarze