Ogłoszenie numer: 10305020, z dnia 2025-10-09
Klient portalu Praca.pl
Asystent ds. HR i Obsługi Korporacyjnej
Miejsce pracy: Warszawa, Śródmieście
Opis stanowiska
- Wsparcie w procesach rekrutacyjnych, m.in. w weryfikacji kandydatów, umawianiu spotkań, przygotowywaniu dokumentów
- Przygotowywanie materiałów i raportów statystycznych
- Obsługa korespondencji i komunikacja z kandydatami, zewnętrznymi i wewnętrznymi partnerami
- Zarządzanie dokumentacją, archiwizacja i obsługa baz danych
- Organizacja spotkań i przygotowywanie protokołów
- Wykonywanie podstawowych czynności administracyjnych, takich jak kopiowanie, skanowanie
Wymagania
- Wykształcenie średnie lub wyższe, związane z biznesem lub administracją
- Min. 1 rok doświadczenia w obszarze HR lub administracji
- Bardzo dobra znajomość MS Office (Word, Excel, Outlook)
- Biegła znajomość języka angielskiego (min. B2)
- Umiejętność organizacji pracy, samodzielności i dbałości o szczegóły
- Odporność na stres, komunikatywność i dyskrecja
- Umiejętność pracy w zespole i adaptacji do dynamicznego środowiska
Oferujemy
- Umowę o pracę przez agencję zatrudnienia
- Wynagrodzenie ok. 72€ netto dziennie
- Pakiet medyczny i karta sportowa
- Możliwości rozwoju i awansu
- Praca hybrydowa (zdalnie i stacjonarnie)
- Dogodną lokalizację w centrum miasta
Najnowsze komentarze