OmniOffice – dynamicznie rozwijająca się firma w branży nieruchomości komercyjnych oferująca wynajem biur serwisowanych i wirtualnych oraz sal konferencyjnych, poszukuje osoby na stanowisko Asystenta ds. Marketingu i Eventów. Szukamy osoby ambitnej i pełnej entuzjazmu, która chciałaby zdobyć doświadczenie w marketingu i przy organizacji wydarzeń.
Asystent ds. Marketingu i Wydarzeń
Miejsce pracy: Warszawa
Opis
- Prowadzenie komunikacji w kanałach digital oraz wsparcie w realizacji strategii marketingowej
- Współpraca z agencjami eventowymi przy organizacji wydarzeń
- Promocja oferty firmyPomoc w tworzeniu materiałów promocyjnych oraz kampanii marketingowych
Wymagania
- Chęć rozwoju w obszarze marketingu i organizacji wydarzeń
- Proaktywność, komunikatywność, kreatywność i myślenie "out of the box"
- Dobra organizacja pracy i umiejętność współpracy w zespole
- Mile widziane wykształcenie w obszarze marketingu lub pokrewnych dziedzin (poszukujemy osób, które pasjonują się marketingiem, również takich, które chcą rozpocząć swoją przygodę zawodową)
- Znajomość narzędzi do marketingu online m.in. Google Ads, Meta Ads, Google Analytics będzie dodatkowym atutem
- Znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie (min. B2)
Oferujemy
- Możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego w marketingu i branży eventowej
- Pracę w dynamicznym i przyjaznym zespole
- Możliwość rozwoju zawodowego pod okiem doświadczonych pracowników
- Atrakcyjne warunki pracy i wynagrodzenie
- Pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku (praca stacjonarna z biura w ścisłym centrum Warszawy)
- Darmowy dostęp do siłowni i sauny, cykliczne spotkania integracyjne
- ... i wiele więcej!
Najnowsze komentarze