Asystentka / Asystent ds. Administracji

Asystentka / Asystent ds. Administracji
Miejsce pracy: Warszawa
  • Obsługa bieżącej korespondencji oraz kontakt z klientami i partnerami biznesowymi
  • Zarządzanie procesami rekrutacji, wdrażania i rozstania z pracownikami
  • Prowadzenie pełnej dokumentacji personalnej i współpraca z działem płac
  • Koordynacja wydarzeń firmowych, od spotkań po wyjazdy biznesowe
  • Nadzór nad obiegiem i archiwizacją dokumentów zgodnie z wewnętrznymi procedurami
  • Dbałość o zgodność dokumentacji z normami ISO oraz działania pokontrolne
  • Zarządzanie zaopatrzeniem biura
  • Minimum dwuletnie doświadczenie na stanowisku asystenckim lub biurowym
  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego, w mowie i piśmie
  • Doskonała organizacja pracy, dokładność i proaktywność
  • Znajomość zasad prawa pracy, RODO i doświadczenie w pracy z dokumentacją personalną
  • Umiejętność pracy z dokumentacją ISO lub gotowość do szybkiej nauki
  • Wysoki poziom dyskrecji
  • Stabilne warunki zatrudnienia w firmie, która dynamicznie się rozwija
  • Realny wpływ na organizację biura i bezpośrednią współpracę z kadrą zarządzającą
  • Prywatną opiekę medyczną z dostępem do usług stomatologicznych
  • Możliwość zdobycia unikalnego doświadczenia w administracji i HR

Najnowsze oferty pracy:

Stażysta / Stażystka - Marketing Internetowy

dzisiaj

Fihn Sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa

Więcej informacji

Stażysta / Stażystka - Marketing Internetowy

dzisiaj

Fihn Sp. z o.o.

mazowieckie / Sochaczew

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Asystent / Asystentka Biura

dzisiaj

LUX MED Sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa, ul. Szturmowa 2

Twoje zadania: Bieżąca obsługa sekretariatu; Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej; Koordynacja obiegu dokumentów i zapewnienie...

Więcej informacji

Asystentka / Asystent

2025-10-24

PKP CARGO S.A. w restrukturyzacji

mazowieckie / Warszawa

Co będzie należeć do Twoich zadań: Współpraca przy kompleksowej obsłudze administracyjno- organizacyjnej Zarządu, sekretariatu i spotkań biznesowych...

Więcej informacji