Asystentka / Asystent Zarządu ds. Administracyjnych

FRIZO to polskie przedsiębiorstwo technologiczne odmieniające branżę chłodnictwa. W warunkach drastycznie rosnących cen energii motywujemy naszych klientów do spojrzenia na inwestycje w kontekście transformacyjnym. Oferta FRIZO to innowacje umożliwiające dołączenie do grona liderów technologicznych, gwarantujące optymalizację kosztów działalności, a tym samym rentowność i sprawiedliwe budowanie przewagi konkurencyjnej w dobie wahań na rynku energii. Core naszego biznesu to chłodnictwo, jednak patrząc na zakład w sposób holistyczny dbamy o odpowiednie parametry powietrza zajmując się również wentylacją, osuszaniem przemysłowym i ogrzewnictwem.

Asystentka / Asystent Zarządu ds. Administracyjnych
Siedziba firmy: Warszawa, Wiertnicza 108
Poszukujemy osoby świetnie zorganizowanej, uśmiechniętej, która zharmonizuje prace Zarządu, podejmie bieżące wyzwania i sprawi, że wszyscy będą się w tym miejscu doskonale czuli. No i oczywiście takiej osoby, która dopilnuje, aby w biurowej rzeczywistości nigdy nie zabrakło aromatycznej kawy!

Swoboda istotna jest przede wszystkim w kwestii wsparcia zarządu i okiełznania kalendarza naszego Prezesa pracującego od rana do nocy. Tutaj na pewno przyda się też elastyczność, poczucie humoru, ale i niekiedy umiejętność pracy pod presją czasu. Booking.com czy systemy rezerwacji biletów lotniczych nie mogą być Ci obce!

W codziennej pracy zależy nam również na komunikatywności. Większość obowiązków we Frizo łączy się z kontaktem z ludźmi, zatem nasza Asystentka Zarządu musi w tym aspekcie czuć wysoką swobodę - chodzi nam o uprzejmość i otwartość w połączeniu z profesjonalizmem w kwestii przyjmowania gości czy obsługi telefonicznej. Pogoda ducha i gościnność z pewnością zaowocują częstszymi powrotami naszych klientów :)

Dla zachowania harmonii będziesz też przygotowywać podstawową dokumentację, obsługiwać korespondencję przychodzącą i wychodzącą.

Pracując w naszym zespole:
  • Będziesz pracować w świetnie rozwijającej się organizacji (bez korporacyjnych nawyków)
  • Będziesz współpracować z ekspertami z wieloletnim doświadczeniem
  • Będziesz mieć możliwość poszerzania wiedzy, kwalifikacji i doświadczenia
  • Będziesz uczestniczyć w dużych projektach,
  • Będziesz pracować w przyjaznej atmosferze sprzyjającej kreatywności
  • Będziesz mieć realny wpływ na rozwój firmy,
Zakres obowiązków:
  • Kompleksowa obsługa sekretariatu – obsługa firmowego maila, telefonu, zarządzanie kalendarzem Zarządu i biura
  • Obsługa korespondencji, umów, współpraca z działem HR oraz oddziałami w Gdańsku i Gliwicach
  • Bieżąca współpraca z firmami kurierskimi
  • Monitorowanie zapasów, zbieranie zapotrzebowania biura na zmówienia bieżących materiałów, zakupy do biura
  • Profesjonalna obsługa spotkań, zarządzanie kalendarzem spotkań Sali konferencyjnej
  • Poszukiwanie dostawców materiałów i usług marketingowych, weryfikacja ofert cenowych
  • Prowadzenie i uzupełnianie na bieżąco bazy danych
  • Wsparcie w organizacji wydarzeń branżowych (targi, konferencje), m.in. pakowanie materiałów, przygotowanie przesyłek
  • Dbanie o wellbeing w firmie
  • Udzielanie bieżącej informacji
Co oferujemy?
  • Pracę z Gazelą Biznesu i Diamentem Forbesa - tak tak, zostaliśmy wyróżnieni tytułem jednej z najdynamiczniej rozwijających się firm w Polsce!
  • Dbamy o twoją dobrą kondycję stąd też benefity w postaci pakietu medycznego, karty multisport
  • Uczestnictwo w największych wydarzeniach i targach przemysłowych w Polsce
  • Wyjazdy integracyjne, szkolenia
  • Wyjątkowa atmosfera w biurze
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, na stanowisko wskazane w ogłoszeniu, prowadzonego przez FRIZO Sp. z o.o. w Warszawie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662)”.

Informujemy, że Administratorem danych jest firma FRIZO Sp. z o.o.., ul. Wiertnicza 108, 02-952 Warszawa . Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

Najnowsze oferty pracy:

Technik Utrzymania Budynku

dzisiaj

LUX MED Sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa, ul. Szamocka 6

Więcej informacji

Pracownik Serwisu Technicznego

dzisiaj

LUX MED Sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Profesjonalny Asystent / Profesjonalna Asystentka

2024-05-01

PwC

mazowieckie / Warszawa

Twoja przyszła rola: wsparcie administracyjne wynikających ze specyfiki roli przełożonego, zarządzanie kalendarzem, kompleksowa organizacja spotkań...

Więcej informacji

Asystent / Asystentka Biura

2024-04-29

LUX MED Sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa

Twoje zadania: bieżąca obsługa sekretariatu, obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej, koordynacja obiegu dokumentów i zapewnienie...

Więcej informacji