Asystent/ka głównej księgowej

Stowarzyszenie Geodetów Polskich
Asystent/ka głównej księgowej
Miejsce pracy: Warszawa
Numer: StPr/25/09721
OBOWIĄZKI:
W okresie od 1 do 10 każdego miesiąca zebranie (online) dokumentów księgowych z oddziałów i rejestracja tych dokumentów w narzędziu opartym na tabeli EXCEL.Sukcesywne przekazywanie dokumentów księgowych głównej księgowej w systemie Saldeo.Wykonywanie różnych prostych analiz na potrzeby biura zarządu.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Asystent do spraw księgowości (wymagany staż - lata: 5)
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: Finanse w firmie
Uprawnienia: Dobre zdolności interpersonalne oraz komunikacyjne
Uprawnienia: analiza danych za pomocą Microsoft Excel


Wymagania inne:

Wymagania:Wykształcenie wyższe,5 lat doświadczenia zawodowego,Znajomość podstaw księgowości, w tym założeń KSEF,Znajomość zagadnień związanych z podatkiem VAT.Praca o charakterze pracy dodatkowej również dla osób na emeryturze lub z niepełnosprawnościami.Praca w wymiarze około 100h miesięcznie.Kontakt telefoniczny: 606480954

Miejsce pracy:

Warszawa


Rodzaj umowy:

Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług


Wynagrodzenie brutto:

od 3 050 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Najnowsze oferty pracy:

Stażysta / Stażystka - Marketing Internetowy

dzisiaj

Fihn Sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa

Więcej informacji

Stażysta / Stażystka - Marketing Internetowy

dzisiaj

Fihn Sp. z o.o.

mazowieckie / Sochaczew

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Facilities Assistant

dzisiaj

Dussmann Polska Sp.z o.o.

mazowieckie / Warszawa

Wspieranie Facility Managera w codziennych obowiązkach , celem zapewnienia najwyższego standardu i jakości usług, Codzienna komunikacja, współpraca z...

Więcej informacji

Office Assistant

wczoraj

BDO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.

mazowieckie / Warszawa

Twój zakres obowiązków Obsługa połączeń telefonicznych przychodzących i wychodzących Zarządzanie firmową skrzynką mailową (Office) Organizacja i...

Więcej informacji