Jesteśmy holendersko-polską firmą z siedzibami w Warszawie i Amsterdamie, oferującą usługi doradcze oraz szkolenia korporacyjne. Nasze kompetencje obejmują strategię, zdrowie i dydaktykę, a nasze szkolenia i kursy z zakresu kompetencji strategicznych, umiejętności analitycznych i dobrostanu kierujemy zarówno do firm, jak i osób indywidualnych.
Jesteśmy firmą o wysokim poziomie innowacyjności, z licznymi autorskimi koncepcjami i modelami. Jednym z kluczowych przykładów jest nasze autorskie podejście Health Risk Management — strategiczna i szczera koncepcja, której celem jest poprawa dobrostanu w organizacjach poprzez skuteczne łączenie interesów pracowników i pracodawców. W nadchodzących miesiącach będziemy prezentować ten model w firmach i wspólnie z nimi pracować nad jego skutecznym wdrożeniem.
W związku z dynamicznym rozwojem i wprowadzaniem innowacyjnych rozwiązań, szybko się rozwijamy i poszukujemy utalentowanych osób, które wesprą nas w dalszym dostarczaniu wysokiej jakości usług, jakich oczekują nasi klienci.
To nie jest typowa, powtarzalna praca z nudnymi zadaniami. Wręcz przeciwnie — Twoje obowiązki będą zróżnicowane, dynamiczne i dadzą Ci realną przestrzeń na inicjatywę i twórczy wkład. Jeśli uznamy, że pomysł jest dobry — po prostu go realizujemy! Nasza otwarta kultura organizacyjna kładzie duży nacisk na rozwój osobisty i kreatywność. Jeśli to brzmi dla Ciebie interesująco — serdecznie zachęcamy do aplikowania!
Business Development Manager
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres zadań zależy częściowo od profilu i preferencji kandydata, ponieważ poszukujemy kilku osób do różnych ról. Przykładowe zadania to:
- Nawiązywanie i prowadzenie komunikacji z potencjalnymi klientami, zarówno online, jak i bezpośrednio
- Współtworzenie strategii rozwoju firmy i nowych inicjatyw, również w zakresie rozwiązań cyfrowych
- Wsparcie w organizacji szkoleń oraz współtworzenie materiałów szkoleniowych
- Utrzymywanie dobrych relacji z obecnymi klientami i dbanie o ich długoterminowe zadowolenie
- Wsparcie naszej obecności w mediach społecznościowych (Instagram, LinkedIn, Facebook) — tworzenie treści, publikowanie postów, rozwijanie społeczności
- Zbieranie i przekazywanie informacji zwrotnej od klientów w celu ciągłego ulepszania naszych usług i treści
- Okazjonalne wyjazdy służbowe (w zależności od roli)
Dla nas motywacja kandydata jest ważniejsza niż konkretne wykształcenie czy doświadczenie zawodowe. Dlatego nie oczekujemy określonego profilu, ale gotowości do nauki i osiągania wyników. Konkretne oczekiwania:
- Doświadczenie zawodowe będzie dodatkowym atutem, ale nie jest wymagane;
- Gotowość do nauki i dostarczania wymiernych rezultatów;
- Umiejętności w takich obszarach jak: komunikacja, prezentacja, projektowanie, marketing w mediach społecznościowych, sprzedaż lub kreatywność — będą wysoko cenione;
- Sieć kontaktów lub zdolność do jej budowania to dodatkowy atut;
- Zainteresowanie lub pasja w zakresie ziołolecznictwa, zdrowia, dydaktyki i wdrażania praktycznych pomysłów będzie dużym plusem;
- Dobra znajomość języka angielskiego jest preferowana.
Oferujemy:
- Atrakcyjne wynagrodzenie, w tym hojne premie uzależnione od wyników
- Elastyczny czas pracy, z możliwością pracy zdalnej
- Pracę w przyjaznym, dynamicznym i otwartym środowisku, w zespole wysoko wykwalifikowanych specjalistów i w szybko rozwijającej się organizacji
- Możliwości rozwoju osobistego i zawodowego — dostęp do szkoleń i kursów
- Możliwość podróży służbowych w ramach pełnionej roli
- Wynagrodzenie regularnie przeglądane i podnoszone w zależności od wyników pracy
Najnowsze komentarze