Customer service agent with Romanian language

Recruitment is conducted by the Employment Agency Unique People with the number 15946 a company that is part of the CCIG Group, the largest group in the Call Center industry in Poland.

With the dynamic development of the Multilingual Department, we are looking for a Customer Service Specialist with knowledge of the Romanian language who will join our team.

Customer service agent with Romanian language
Responsibilities:
  • answering calls and handling emails in Romanian,
  • informing customers about available products,
  • informing customers about current promotional campaigns,
  • handling complaints and returns,
  • product advisory.
Requirements:
  • proficiency in Romanian at level C1 or higher,
  • high personal culture and a friendly attitude towards customers,
  • availability during helpline working hours (Mon-Fri 9.00 - 17.00),
  • knowledge of basic computer programs.
We offer:
  • guaranteed hourly rate,
  • the possibility of hybrid work after the onboarding period,
  • professional training package that will prepare you for independent work,
  • open development and advancement path within the structure,
  • support from an experienced team,
  • additional benefits: Multisport card, private medical insurance, group insurance,
  • a friendly atmosphere.

Dont wait! Apply and start your adventure with the largest Call Center in Poland right now!

Najnowsze oferty pracy:

Doradca klienta zamożnego

dzisiaj

PKO Bank Polski

mazowieckie / Warszawa, Bonifacego 92

Więcej informacji

Administrator mq (z/os)

dzisiaj

PKO Bank Polski

mazowieckie / Warszawa, Chmielna 89

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Pracownik telefonicznej obsługi klienta

2024-10-16

Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie

mazowieckie / Wólka Kosowska

obsługa klienta w języku wietnamskim – za pośrednictwem telefonu, online lub bezpośrednio, odpowiadanie na wszelkie pytania i wątpliwości związane z...

Więcej informacji

Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

2024-10-08

Bank Millennium S.A.

mazowieckie / Warszawa

Odbieranie połączeń przychodzących od naszych klientów Odpowiadanie na pytania i pomoc klientom w codziennym bankowaniu, korzystaniu z naszej aplikacji...

Więcej informacji