Powiatowy Urząd Pracy w Grodzisku Mazowieckim
Doradca do spraw zatrudnienia
Miejsce pracy: Grodzisk Mazowiecki
Numer: StPr/25/0362
1. Udzielanie pomocy bezrobotnym, poszukującym pracy i osobom niezarejestrowanym, w tym osobom biernym zawodowo, w uzyskaniu zatrudnienia lub innej pracy zarobkowej oraz pracodawcom pomocy w pozyskaniu kandydatów do pracy.2. Pozyskiwanie, upowszechnianie i realizacja ofert pracy.3. Udzielanie pracodawcom informacji o kandydatach do pracy.4. Udzielanie bezrobotnym, poszukującym pracy lub osobom niezarejestrowanym, w tym osobom biernym zawodowo informacji o ofertach pracy upowszechnianych w bazie ofert pracy ePracy oraz w innych dostępnych bazach.5. Inicjowanie i organizowanie kontaktów bezrobotnych, poszukujących pracy lub osób niezarejestrowanych, w tym osób biernych zawodowo, i pracodawców, w tym w formie giełd pracy lub targów pracy.6. Nawiązywanie i utrzymywanie stałego kontaktu z bezrobotnymi, poszukującymi pracy lub osobami niezarejestrowanymi, w tym osobami biernymi zawodowo, oraz pracodawcami w formie spotkań, rozmów telefonicznych, drogą elektroniczną lub pocztową.7. Informowanie bezrobotnych i poszukujących pracy o prawach i obowiązkach oraz ułatwianie dostępu do innych form pomocy określonych w ustawie.8. Ocena umiejętności cyfrowych osób bezrobotnych i poszukujących pracy.9. Przygotowywanie IPD, monitoring sytuacji i postępów w realizacji działań przewidzianych w indywidualnych planach działania.10. Przeprowadzanie rozmów z bezrobotnym, poszukującym pracy w celu ustalenia jego sytuacji i potrzeb w zakresie możliwości wejścia lub powrotu na rynek pracy.11. Świadczenie pomocy w zakresie poradnictwa zawodowego oraz kierowanie osób bezrobotnych i poszukujących pracy do doradcy zawodowego.12. Współpraca w gminami w zakresie upowszechniania ofert pracy oraz informacji o wolnych miejscach pracy, informacji dotyczących form pomocy określonych w ustawie oraz realizacji wobec długotrwale bezrobotnego działań wynikających w porozumienia o współpracy oraz w zakresie zatrudnienia socjalnego.13. Współpraca z partnerami i instytucjami rynku pracy, ośrodkami pomocy społecznej i centrami usług społecznych.14. Pomoc przy zakładaniu indywidualnego konta w systemie teleinformatycznym.15. Przygotowywanie odpowiedzi na pisma, prowadzenie spraw.16. Obsługa systemu Syriusz, programu SEPI, EZDok i innych narzędzi.17. Archiwizacja dokumentów.18. Wykonywanie innych czynności zleconych przez Dyrektora PUP i Kierownika CAZ w toku bieżącej pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Wymagania konieczne:Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: kierunkowe związane z kształceniem w zakresie poradnictwa zawodowego
Wymagania inne:Osoby ubiegające się o zatrudnienie muszą spełniać następujące wymagania niezbędne do zatrudnienia na danym stanowisku:1. Obywatelstwo polskie lub Unii Europejskiej lub innego państwa, któremu na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.3. Niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.4. Nieposzlakowana opinia.5. Wykształcenie wyższe.6. Staż pracy co najmniej 12 miesięcy.Kandydaci którzy nie spełnią wszystkich wymagań niezbędnych nie zostaną dopuszczeni do udziału w naborze.Wymagania dodatkowe:1. Znajomość przepisów ustawy z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia. 2. Znajomość przepisów ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego.3. Dobra organizacja pracy, umiejętność prowadzenia dokumentacji i przygotowywania pism.4. Umiejętność obsługi komputera i innych urządzeń biurowych.5. Umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach.6. Komunikatywność i elokwencja: umiejętność jasnego formułowania myśli i precyzyjnej komunikacji z klientem. 7. Empatia i cierpliwość: zrozumienie sytuacji i potrzeb klienta oraz umiejętność cierpliwego wysłuchania. 8. Mile widziane doświadczenie w pośrednictwie pracy.9. Znajomości lokalnego rynku pracy i instrumentów wsparcia dla bezrobotnych.
Miejsce pracy:Grodzisk Mazowiecki
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:od 5 040 do 9 000 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Grodzisku Mazowieckim
Najnowsze komentarze