Doradca ds. Utrzymania Klienta (K/M)

Doradca ds. Utrzymania Klienta (K/M)
TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
  • aktywna sprzedaż telefoniczna polis komunikacyjnych (OC i OC+AC) dla obecnych Klientów,
  • realizacja indywidualnych celów sprzedażowych, jakościowych i ilościowych,
  • doradzanie naszym Klientom zakresu ubezpieczenia, pracujesz na, tzw. „ciepłych leadach”,
  • praca na systemach wspierających sprzedaż.
NASZE WYMAGANIA:
  • chęć do pracy w systemie prowizyjnym – u nas nie ma limitu wysokości wynagrodzenia,
  • silna motywacja do realizacji celów sprzedażowych,
  • dobre umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne,
  • pozytywne nastawienie i zaangażowanie w powierzone zadania,
  • gotowość do pracy zmianowej (pracujemy od poniedziałku do piątku, 8 godzin dziennie w przedziale 08:00 – 20:00).
MILE WIDZIANE:
  • doświadczenie w sprzedaży, dodatkowo doceniamy sprzedaż telefoniczną,
  • znajomość produktów ubezpieczeń komunikacyjnych np. OC, AC, ASSISTANCE, NNW.
W ZAMIAN OFERUJEMY:
  • profesjonalne i płatne miesięczne szkolenie pod opieką indywidualnego Mentora – eksperta w sprzedaży – jako inwestycję na dobry początek,
  • po okresie szkolenia – zatrudniamy na umowę o pracę,
  • bazę stałych Klientów, którzy są z nami nawet 21 lat – jesteśmy rozpoznawalną marką,
  • wysokie premie za osiągnięte wyniki – płacimy za każdą przedłużoną i opłaconą polisę, w tym także za polisy, które ofertowałeś a Klient dokończył zakup przez naszą stronę,
  • możliwość rywalizacji w konkursach sprzedażowych z nagrodami pieniężnymi, rzeczowymi i o wyjazdy zagraniczne oraz atrakcyjne wyjścia integracyjne,
  • prace w systemie hybrydowym (1 – 2 dni pracy w biurze na kwartał, pozostałe dni pracujemy zdalnie. Istnieje też możliwość częstszej pracy z biura ale to Ty decydujesz czy chcesz z niej skorzystać),
  • możliwość uzyskania dodatkowych dni wolnych,
  • świadczenia dodatkowe: prywatną opiekę medyczną, dofinansowanie karty Mulitsport, możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie, liczne akcje na rzecz pracowników, program Rodzina LINK4, przelewy przedświąteczne, tzw. „wczasy pod gruszą”,
  • zniżki na nasze własne produkty,
  • kulturę organizacyjną opartą na trzech wartościach: Klient, mistrzostwo, szacunek – w centrum naszego zainteresowania zawsze jest Klient, swoimi działaniami dążymy do mistrzostwa, a podstawą naszych relacji jest szacunek.

Najnowsze oferty pracy:

Projektant / Kosztorysant instalacji HVAC

dzisiaj

Probon Sp. z o.o.

mazowieckie / Tarczyn

Więcej informacji

Specjalista / Specjalistka ds. Zasobów Ludzkich (Rynki Międzynarodowe)

dzisiaj

Victor Energy Sp.zo.o.

mazowieckie / Warszawa, Praga-Północ

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Doradca ds. Utrzymania Klienta (K/M)

dzisiaj

Praca.pl

mazowieckie / Warszawa

Zadania: telefoniczna sprzedaż polis ubezpieczeniowych komunikacyjnych (OC i OC+AC) profesjonalne doradztwo klientom - praca na tzw. „ciepłych leadach”...

Więcej informacji

Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży w Salonie Firmowym Orange

dzisiaj

Orange Polska

mazowieckie / Warszawa, Arkadia

Szkolenia produktowe oraz sprzedażowe. Programy rozwojowe. Rekrutacje wewnętrzne. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klientów Umiejętność...

Więcej informacji