Doradca Klienta z językiem norweskim
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
- Dostarczanie wsparcia użytkownikom przez telefon, email lub chat, zapewniając wyjątkowe doświadczenia.
- Udzielanie pomocy technicznej miłośnikom streamingu.
- Rozwiązywanie reklamacji klientów z empatią, budowanie zaufania.
- Wsparcie na pierwszej linii kontaktu dla klientów indywidualnych i biznesowych.
Wymagania:
- Umiejętność współpracy w zespole z poczuciem humoru.
- Skoncentrowanie na doświadczeniach klienta.
- Biegłość w języku norweskim (C1) i dobra znajomość angielskiego (B2).
- Znajomość narzędzi administracyjnych i technicznych.
Oferujemy:
- Pakiet relokacyjny ułatwiający przeprowadzkę.
- Nowoczesne biuro w Warszawie.
- Pakiet socjalny, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie.
- Programy szkoleniowe rozwijające umiejętności.
- Ścieżki kariery i możliwość awansu w dynamicznym środowisku.
- Praca w międzynarodowym środowisku.
Najnowsze komentarze