Doradca Klienta z językiem szwedzkim / norweskim / duńskim
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
- Udzielanie wsparcia klientom B2B i B2C poprzez telefon, e-mail lub chat
- Pomoc techniczna i rozwiązywanie problemów związanych z usługami cyfrowymi
- Rozwiązywanie reklamacji i dbanie o wysoką jakość obsługi
- Wsparcie klientów w zrozumieniu produktów i usług
Wymagania:
- Znajomość języka szwedzkiego, norweskiego lub duńskiego na poziomie C1 oraz języka angielskiego B2
- Umiejętności administracyjne i techniczne
- Umiejętność pracy w zespole i nastawienie na klienta
- Dyspozycyjność w godzinach pracy odpowiednich dla danego języka (praca zmianowa w tym weekendy)
Oferujemy:
- Relokację i wsparcie w przeprowadzce do Warszawy
- Pracę w nowoczesnym biurze z przyjazną atmosferą
- Prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie i pakiet benefitów
- Możliwość szkoleń i rozwoju zawodowego
- Szybką ścieżkę kariery w międzynarodowym środowisku
Najnowsze komentarze