Dyrektor działu marketingu i sprzedaży

Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Warszawskiego Zachodniego
Dyrektor działu marketingu i sprzedaży
Miejsce pracy: Kaputy
Numer: StPr/24/0766
OBOWIĄZKI:
bezpośrednia współpraca z prezesem w zakresie strategii sprzedaży i marketingu, organizacja działu marketingu i sprzedaży oraz rekrutacja i zarządzanie pracowników tych zespołów, pozyskiwanie nowych rynków zbytu zgodnie ze strategią firmy, rozmowy handlowe z kontrahentami, budowanie rozpoznawalności marki i umacnianie jej pozycji na rynku, dostosowanie działań marketingowych do przyjętej strategii rozwoju, chęć samokształcenia i poszerzania wiedzy
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
Uprawnienia: dobra organizacja pracy, komunikatywność
Uprawnienia: budowanie i podtrzymywanie relacji biznesowych
Uprawnienia: Budowanie wizerunku firmy


Wymagania inne:

[Umiejętność 2] : budowanie i zarządzanie działami sprzedaży i marketingu[Umiejętność 1] : znajomość zagadnień sprzedaży i marketingu[Inne] : osoba niepalącaod lutego - marca 2025 praca w Topolinie ul. Sobieskiego 17na początek pracodawca prosi o przesłanie CV, potem sam będzie się kontaktował z wybranymi kandydatami i sam będzie umawiał spotkania

Miejsce pracy:

Kaputy


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 11 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Warszawskiego Zachodniego

Najnowsze oferty pracy:

Młodszy Inspektor ds. Bezpieczeństwa Informacji w Wydziale Kontroli Wewnętrznej i Bezpieczeństwa Informacji, w Referacie Bezpieczeństwa Informacji

dzisiaj

Straż Miejska m.st. Warszawy

mazowieckie / Warszawa

Więcej informacji

Młodsza Księgowa / Młodszy Księgowy

dzisiaj

Action S.A.

mazowieckie / Zamienie (pow. piaseczyński, gm. Lesznowola)

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Dyrektor działu marketingu

2024-12-17

Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie

mazowieckie / Wólka Kosowska

tworzenie i nadzorowanie polityki firmy w zakresie marketingu, ustalanie celów marketingowych, planowanie i kontrolowanie działań marketingowych, w tym...

Więcej informacji