Jako Holcim Polska jesteśmy producentem innowacyjnych i zrównoważonych rozwiązań budowlanych od fundamentów aż po dach.
Holcim Polska wdraża technologie i rozwiązania o obniżonym śladzie węglowym, możliwe do zastosowania na każdym etapie życia budynku, od projektowania i budowy po naprawy oraz renowacje, jesteśmy światowym liderem w wykorzystaniu odpadów jako źródła energii i surowców. Zatrudniamy ok. 70 tys. osób w 70 krajach. W związku z ciągłym rozwojem poszukujemy osoby, która wesprze nasz zespół.
- Przyjmowanie zamówień oraz kontakt z odbiorcami.
- Rejestracja i koordynacja zamówień w systemie dystrybucyjnym.
- Odpowiedzialność za terminowość dostaw do klientów zgodnie z ich zleceniami.
- Planowanie transportu oraz pomp na podstawie przyjętych zleceń.
- Współpraca z działami operacyjnymi: działem produkcji, technologii oraz działem sprzedaży przy realizacji procesu produkcji.
- Bieżąca kontrola i aktualizacja taboru.
- Nadzór nad bieżącym procesem produkcji mieszanki betonowej.
- Kontrola stanów ilościowych surowców na zakładach produkcyjnych.
- Weryfikacja raportów pracy pomp do betonu.
- Rozpatrywanie reklamacji.
- Pakiet Medicover dla pracownika i jego rodziny
- Pakiet Medicover sport (2 wejścia tygodniowo)
- Fundusz pracowniczy
- Dofinansowanie do wypoczynku
- Dostęp do szkoleń i unikalny plan rozwoju
- Dofinansowanie do nauki języka angielskiego
- 4.12 dniem wolnym od pracy
- Umowę o pracę
- Szansę na rozwój wewnątrz organizacji
- Dostęp do najnowocześniejszych technologii
- Pracę, w której masz wpływ na świat i otoczenie
- Możliwość pracy w międzynarodowym środowisku
- Wykształcenie min. średnie.
- Doświadczenie zawodowe w pracy w dziale logistyki/dystrybucji.
- Znajomość zasad profesjonalnej obsługi klienta
- Umiejętność obsługi pakietu MS Office.
- Umiejętność analitycznego myślenia, systematyczność, sumienność i dokładność.
- Samodzielność i decyzyjność.
- Nastawienie na realizacje celów biznesowych.
Najnowsze komentarze