Front Office Manager

Sheraton Grand Warsaw

Dołączając do Sheraton, stajesz się częścią globalnej społeczności. Od 1937 roku tworzymy miejsca, gdzie ludzie mogą się spotykać i nawiązywać relacje. Nasi pracownicy budują poczucie przynależności w ponad 400 społecznościach na całym świecie. Zapraszamy, witamy i łączymy gości poprzez wyjątkowe doświadczenia i staranną obsługę. Jeśli jesteś osobą zespołową, która czerpie radość z dostarczania niezapomnianych wrażeń gościom, odkryj możliwości rozwoju kariery w Sheraton. Dołącz do nas w naszej misji, aby stać się „światowym miejscem spotkań". Będąc częścią zespołu Sheraton Hotels & Resorts, stajesz się częścią portfolio marek Marriott International. Pracuj tam, gdzie możesz dać z siebie wszystko, realizuj swoje cele, poczuj przynależność do niesamowitej globalnej społeczności i stań się najlepszą wersją siebie.

Front Office Manager
Szukamy osoby, która będzie sercem naszego hotelu – lidera z pasją do gościnności, który potrafi inspirować zespół i tworzyć wyjątkowe doświadczenia dla naszych gości. Jeśli potrafisz łączyć operacyjną skuteczność z empatią i pozytywnym nastawieniem, ta rola jest dla Ciebie.
Wierzymy, że najlepsza obsługa zaczyna się od ludzi – dlatego szukamy kogoś,
kto nie tylko zarządza, ale też wspiera, motywuje i buduje atmosferę współpracy :-)
 
Twój zakres obowiązków:
  • Zarządzanie codzienną pracą recepcji oraz zapewnienie najwyższych standardów obsługi gości.
  • Organizacja pracy zespołu, planowanie grafików i nadzór nad realizacją celów operacyjnych.
  • Budowanie pozytywnej atmosfery pracy, motywowanie zespołu i wspieranie jego rozwoju.
  • Profesjonalne rozwiązywanie zgłoszeń i skarg gości oraz dbanie o ich satysfakcję.
  • Współpraca z innymi działami hotelu w celu zapewnienia płynności operacyjnej.
  • Monitorowanie wyników działu, raportowanie oraz wdrażanie działań usprawniających.
  • Prowadzenie szkoleń, wdrożeń i bieżące wsparcie pracowników w zakresie standardów i procedur.
  • Udział w rekrutacji, ocenie i rozwoju pracowników oraz wspieranie polityki HR.
  • Nadzór nad przestrzeganiem procedur sprzedaży, polityki kredytowej i standardów operacyjnych.
  • Reprezentowanie recepcji podczas spotkań działowych i dbanie o spójność komunikacji celów.
Wymagania
  • Minimum 1 rok doświadczenia w zarządzaniu zespołem lub 2 lata pracy na stanowisku recepcjonisty.
  • Dobra znajomość systemu hotelowego PMS Opera (lub innego systemu klasy premium).
  • Umiejętność skutecznego kierowania zespołem, delegowania zadań i motywowania pracowników.
  • Wysoki poziom samodzielności, odpowiedzialności i bardzo dobra organizacja pracy.
  • Biegła znajomość języka polskiego i angielskiego – znajomość dodatkowego języka będzie atutem.
  • Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji.
  • Odporność na stres i umiejętność działania pod presją czasu, również w sytuacjach kryzysowych.
  • Dbałość o profesjonalny wizerunek, prezencję oraz znajomość zasad savoir-vivre i etykiety biznesowej.
  • Wysoka kultura osobista i naturalna gościnność – umiejętność budowania relacji z gośćmi premium.
  • Elastyczność i gotowość do pracy zmianowej, również w weekendy i święta.
  • Umiejętność pracy z danymi operacyjnymi i raportowania wyników (np. obłożenie, ADR, satysfakcja gości).
Mile widziane
  • Doświadczenie w pracy z gośćmi VIP oraz znajomość standardów sieci Marriott International
Oferujemy
  • Ciekawą pracę i realne możliwości rozwoju w sieci Marriott International.
  • Międzynarodowe środowisko pracy.
  • Bezpłatne, urozmaicone i pyszne posiłki w restauracji pracowniczej.
  • Zniżki na usługi hotelowej pralni i rabaty na słodkie wyroby cukierni hotelowej.
  • Atrakcyjne zniżki na noclegi w hotelach sieci Marriott w Polsce i na świecie.
  • Zniżki na bilety do teatru.
  • Stałe praktykowanie kompetencji językowych.

Najnowsze oferty pracy:

Specjalista ds. Informatyki / Specjalistka ds. Informatyki

dzisiaj

BZK i Wspólnicy sp. z o.o.

mazowieckie / Elżbietów

Więcej informacji

Asystent / Asystentka Architekta– Projekty Budowlane i Wykonawcze

dzisiaj

Murapol Architects Drive S.A.

mazowieckie / Warszawa

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Koordynator Recepcji

wczoraj

ISS Facility Services Sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa, ul. Przyokopowa

Zakres obowiązków: Nadzór i zarządzanie pracą zespołu recepcyjnego Organizowanie pracy recepcji, układanie grafików Obsługa pracowników oraz gości...

Więcej informacji

Kierownik Nocnej Zmiany Recepcji

2025-07-18

Sheraton Grand Warsaw

mazowieckie / Warszawa

OPIS Sheraton Grand Warsaw poszukuje kandydatów na stanowisko Kierownik zmiany ds. Satysfakcji Gości Guest Experience Supervisor , tj. osoby, która podczas...

Więcej informacji