Wymiar etatu: 1, liczba stanowisk pracy: 1
* - w zależności od poziomu spełnienia wymagań
Miejsce wykonywania pracy: Warszawa
Główne zadania, które przewidujemy na tym stanowisku to:
- Ewidencja w systemie finansowo - księgowym dokumentów księgowych – weryfikowanie wydatków pod kątem zgodności z planem finansowym - bieżąca kontrola zaangażowania wydatków;
- Rozliczanie w księgach rachunkowych dotacji ze środków publicznych, prowadzenie ewidencji dotacji w zakresie przychodów, kosztów, wydatków oraz rozrachunków;
- Przygotowywanie zleceń płatności w systemie bankowości elektronicznej oraz wprowadzanie do ewidencji księgowej wyciągów bankowych;
- Analiza i weryfikacja specyfikacji rozliczających umowy zawarte z beneficjentami;
- Uzgadnianie zapisów w księgach rachunkowych za dany okres sprawozdawczy na kontach syntetycznych i analitycznych;
- Analiza wydatków, kosztów, należności i zobowiązań w stosunku do planu finansowego we współpracy z właściwą merytorycznie komórką organizacyjną;
- Sporządzanie zestawień, sprawozdań, informacji i raportów w zakresie stanowiska pracy;
- Udział w wykonywaniu zadań w zakresie sprawozdawczości finansowej i budżetowej w ramach właściwości na stanowisku pracy oraz w pracach związanych ze sprawozdawczością roczną;
- Pozostałe zadania zlecone przez przełożonych, w zakresie stanowiska pracy.
A oto czego wymagamy od Ciebie:
- Wykształcenie wyższe ekonomiczne;
- Doświadczenie zawodowe w księgowości w administracji publicznej odpowiednio: w przypadku stanowiska starszego specjalisty – minimum 2 lata, w przypadku stanowiska głównego specjalisty – minimum 3 lata;
- Znajomość ustawy o finansach publicznych oraz ustawy o rachunkowości;
- Umiejętność obsługi MS Office, w tym w szczególności MS Excel;
- Zaangażowanie i uczciwość w relacjach zawodowych;
- Wysokie zdolności organizacyjne i odporność na stres;
- Odpowiedzialność i sumienność;
- Komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole;
- Korzystanie z pełni praw publicznych.
Dodatkowo, jeżeli chcesz wyróżnić się na tle innych kandydatek/kandydatów, mile widziane będzie:
- Doświadczenie zawodowe w obsłudze finansowej programów/projektów współfinansowanych ze środków publicznych;
- Znajomość obsługi systemu finansowo – księgowego Sage Symfonia;
- Znajomość Informatycznego Systemu Obsługi Budżetu Państwa TREZOR.
To tyle jeśli chodzi o wymagania w stosunku do Ciebie, a co proponujemy z naszej strony:
- Umowę o pracę i stabilne zatrudnienie w instytucji publicznej (wynagrodzenie brutto w przedziale 6 500 zł – 8 500 zł w zależności od stanowiska);
- Wsparcie na etapie wdrażania do pracy i współpracę na dalszym etapie;
- Przyjazną atmosferę pracy, brak dress code’u, kawa i herbata;
- Możliwość rozwoju zawodowego, w tym szkolenia i dofinansowanie nauki języka obcego;
- „Trzynaste” wynagrodzenie oraz nagrody w zależności od oceny pracy;
- Możliwość korzystania z pracy zdalnej;
- „Ruchomy czas pracy” – możliwość rozpoczęcia pracy pomiędzy godziną 7:00 a 10:00;
- Dofinansowanie m.in. do wypoczynku, sportu i kultury oraz zakupu okularów korekcyjnych, możliwość korzystnego zakupu ubezpieczenia na życie, karty sportowej i pakietu medycznego;
- Pracę w dogodnej lokalizacji w bezpośrednim sąsiedztwie m.in. metra Rondo ONZ.
Najnowsze komentarze