Główny specjalista

Ministerstwo Zdrowia w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 153584

Warunki pracy


  • Praca biurowa wykonywana jest w pozycji siedzącej przy komputerze, co najmniej 4 godziny dziennie;
  • Praca pod presją czasu;
  • Nietypowe godziny pracy (w tym dyżury);
  • Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe;
  • Permanentna obsługa klientów zewnętrznych
  • Zagrożenie korupcją

Zakres zadań

  • Bierze udział w działaniach edukacyjno-promocyjnych prowadzonych w ramach bieżących prac Ministerstwa Zdrowia. Prowadzi, monitoruje i koordynuje kampanie edukacyjno-promocyjne oraz prowadzi konkursy o tematyce profilaktycznej.
  • Realizuje zamówienia publiczne, w tym szacowanie wartości zamówień publicznych, przygotowywania szczegółowych opisów przedmiotu zamówienia, zapytań ofertowych do nadawców oraz zapisy do umów w celu prowadzenia działań edukacyjno-promocyjnych.
  • Na bieżąco współpracuje z nadawcami w zakresie produkcji audycji edukacyjnych i zakupu czasu antenowego w tv i radio, prasie.
  • Planuje, realizuje i koordynuje działania edukacyjno-promocyjne dotyczące ochrony zdrowia we współpracy z właściwymi komórkami organizacyjnymi Ministerstwa, w tym publikuje w serwisach internetowych dot. kampanii społecznych Ministerstwa Zdrowia oraz przygotowuje treści (posty, grafiki, video) do mediów społecznościowych Ministerstwa Zdrowia.
  • Inicjuje i bierze udział w przygotowaniu i implementacji projektów edukacyjno-promocyjnych oraz opracowaniu koncepcji ich komunikacji i promocji,
  • Prowadzi monitoring działań edukacyjno-promocyjnych prowadzonych przez resort zdrowia oraz jednostki podległe i nadzorowane przez Ministerstwo w celu wskazania wydarzeń, które mają wpływ na wizerunek Ministra Zdrowia i Ministerstwa Zdrowia oraz opiniuje i akceptuje działania promocyjne komórek organizacyjnych Ministerstwa oraz jednostek podległych lub nadzorowanych przez Ministra Zdrowia. Udziela odpowiedzi na pytania wpływające do Departamentu w zakresie Wydziału.
  • Monitoruje dostępność materiałów promocyjnych i informacyjnych oraz ich dystrybucję, w celu zapewnienia skuteczności i adekwatności działań informacyjno-promocyjnych Ministerstwa.
  • Nadzoruje produkcję telewizyjną, radiową, drukowaną, elektroniczną, kinową, outdoorową, prasową w ramach kampanii 360 stopni realizowanych przez podmioty zewnętrzne.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze marketingu, promocji, komunikacji
  • Znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych
  • Znajomość Narodowej Strategii Onkologicznej
  • Umiejętność prowadzenia kampanii edukacyjno - promocyjnych oraz organizowania eventów
  • Umiejętność formułowania i redagowania kluczowych przekazów i briefów
  • Przygotowanie contentu, administracja profili społecznościowych i stron internetowych oraz ich obsługa
  • Znajomość rynku mediów i umiejętność planowania mediów
  • Znajomość i umiejętność wykorzystywania narzędzi marketingowych
  • Znajomość i umiejętność wykorzystywania różnorodnych kanałów komunikacji
  • Umiejętność przygotowywania, opracowywania i implementacja strategii marketingowych/ promocyjnych
  • Komunikatywność
  • Umiejętności analitycznego myślenia
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Umiejętność pracy w zespole

Najnowsze oferty pracy:

Architekt kreatywny

dzisiaj

BBGK Architekci Sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa, Blisko tramwaj, metro, autobus, PKP Powiśle

Więcej informacji

Pielęgniarka / Pielęgniarz

dzisiaj

LUX MED Sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa, Ursynów, ul. Belgradzka 18

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Specjalista ds. marketingu internetowego

dzisiaj

ARCHIBALD sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa

Opis stanowiska: Planowanie i realizacja strategii komunikacji marketingowej. KLUCZOWE: Projektowaniem i egzekucja kampanii płatnych (Google Ads, Meta Ads)....

Więcej informacji

Specjalista ds. Marketingu

wczoraj

Kreatywna Banda

mazowieckie / Warszawa, przy stacji metra Świętokrzyska

Planowanie i realizacja działań marketingowych; Działania marketingowe w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram itp.); Konfiguracja i nadzorowanie...

Więcej informacji