Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań.
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Praca na stanowisku może się wiązać z krajowymi lub zagranicznymi wyjazdami służbowymi, permanentną obsługą klientów zewnętrznych, presją czasu.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska opisane jest pod adresem https://www.gov.pl/web/premier/Informacja-o-dostepnosci-KPRM-dla-osob-z-niepelnosprawnosciami
Zakres zadań
- Zapewnia obsługę komunikacyjną Ministra do spraw Polityki Senioralnej, w tym w mediach społecznościowych, we współpracy z Centrum Informacyjnym Rządu.
- Przygotowuje analizy i notatki dotyczące zasad zewnętrznej komunikacji działań Ministra do spraw Polityki Senioralnej.
- Prowadzi stały monitoring mediów krajowych i zagranicznych (prasy, mediów elektronicznych i agencji informacyjnych) ze szczególnym uwzględnieniem wydarzeń dotyczących Ministra do spraw Polityki Senioralnych.
- Organizuje spotkania, konferencje, wydarzenia w ramach pracy Departamentu oraz obsługuje organizacyjnie wizyty i spotkania krajowe oraz zagraniczne Ministra do spraw Polityki Senioralnej.
- Przygotowuje projekty pism na podpis Ministra do spraw Polityki Senioralnej i kierownictwa Departamentu.
- Realizuje bieżące kontakty z partnerami zewnętrznymi, w szczególności z przedstawicielami mediów oraz organizacjami pozarządowymi.
- Inicjuje działania związane z doskonaleniem funkcjonowania Departamentu.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe- Powyżej 3 lat doświadczenia zawodowego w zakresie obsługi merytoryczno-organizacyjnej lub obsługi informacyjnej lub project managementu lub pracy dziennikarskiej
- Posiadanie wiedzy z zakresu: zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym ustawy o służbie cywilnej, polityki senioralnej i działalności Ministra ds. Polityki Senioralnej, zasad funkcjonowania mediów społecznościowych i tradycyjnych, zasad komunikacji społecznej
- Posiadanie kompetencji miękkich: organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, kreatywność, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Znajomość języka angielskiego na poziomie odpowiadającym B1
- Powyżej 0,5 roku doświadczenia zawodowego w obszarze obsługi mediów społecznościowych
Najnowsze komentarze