Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Budynek przy ul. Domaniewskiej 36/38:
Dostęp do budynku, szerokość ciągów komunikacyjnych i drzwi wewnętrznych dostosowane są do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Wewnątrz budynku znajdują się windy ułatwiające poruszanie się, jak również łazienki dostosowane do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Warunki dotyczące charakteru pracy:
- praca biurowa,
- reprezentowanie urzędu,
- krajowe wyjazdy służbowe.
Zakres zadań
- Rozpatruje skargi i wnioski. Prowadzi spraw związane z zatwierdzaniem programów naprawczych Samodzielnych Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej MSWiA (SPZOZ MSWiA) i monitoruje ich realizacji. Prowadzi korespondencję w tym zakresie z SP ZOZ-ami MSWiA.
- Prowadzi sprawy związane z funkcjonowaniem kontroli zarządczej w SP ZOZ-ach MSWiA i Państwowym Instytucie Medycznym MSWiA, w tym agreguje dane dotyczące planów działalności podmiotów leczniczych MSWiA, monitoruje realizację planów, opracowuje zbiorcze informacje dla Dyrektora Departamentu Zdrowia. Prowadzi sprawy dotyczące celów wpisanych do planu działalności Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji oraz monitoruje ich realizację, sporządza informacje dotyczące realizacji planu działalności Ministra w zakresie działania Departamentu. Sporządza projekty oświadczeń Dyrektora Departamentu Zdrowia MSWiA o stanie kontroli zarządczej.
- Prowadzi monitoring wykorzystywania audytu wewnętrznego w zarządzaniu podmiotami leczniczymi, monitoring wykonania zaleceń wydanych przez instytucje zewnętrzne zakładom i spraw sądowych, których stroną są podmioty lecznicze MSWiA. Prowadzi sprawy związane z wydawaniem zgody Ministra na ograniczenie lub rozszerzenie działalności.
- Dokonuje oceny stosowania minimalnych norm zatrudnienia pielęgniarek w zakładach opieki zdrowotnej MSWiA (w tym w uzasadnionych przypadkach przeprowadza kontrole) i przygotowuje projekty rozstrzygnięć w tym zakresie. Prowadzi sprawy związane z wyrażaniem zgody na prowadzenie działalności innej niż działalność lecznicza.
- Sporządza wystąpienia do Departamentu Kontroli MSWiA o przeprowadzanie kontroli SP ZOZ MSWiA/PIM MSWiA.
- Bierze udział w organizacji konferencji i szkoleń z zakresu nadzorowanych zagadnień, celem upowszechniania wiedzy i prezentowania nowych kierunków w nadzorowanych obszarach.
- Organizuje i przeprowadza wizytacje w zakładach opieki zdrowotnej MSWiA i PIM MSWiA oraz przedstawia kierownictwu Departamentu oceny dotyczące funkcjonowania jednostek oraz efektywności pracy dyrektorów tych jednostek. Sporządza sprawozdania z realizacji wizytacji przeprowadzanych przez Departament Zdrowia w samodzielnych publicznych zakładach opieki zdrowotnej MSWiA/PIM MSWiA. Przedstawia wnioski i zalecenia z prowadzonych wizytacji oraz monitoruje i ocenia stopień realizacji rekomendacji z wizytacji.
- Sporządza projekty odpowiedzi na wystąpienia i zapytania w zakresie działania Wydziału (w tym interpelacje, zapytania poselskie itp.).
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe- Powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w jednostkach ochrony zdrowia lub administracji publicznej.
- Znajomość zagadnień z zakresu organizacji ochrony zdrowia w Polsce.
- Umiejętność radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych, umiejętność myślenia analitycznego.
- Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów, umiejętność współpracy, skutecznego komunikowania się, rzetelność, gotowość do doskonalenia zawodowego.
- Wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z przepisami o ochronie informacji niejawnych lub posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne”.
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Wykształcenie wyższe w zakresie ekonomii lub administracji.
- Powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w obszarze nadzoru nad jednostkami ochrony zdrowia.
- Wiedza z zakresu finansów publicznych.
- Znajomość zagadnień dotyczących kontroli zarządczej.
Najnowsze komentarze