Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy oraz warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- budynek z platformą dla wózków inwalidzkich,
- w budynku brak oznaczeń dla osób niewidomych,
- brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym,
- nie występują szkodliwe/niebezpieczne warunki pracy,
- obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego, w tym liczne kontakty bezpośrednie, telefoniczne i mailowe,
- praca w pokoju wieloosobowym,
- praca przy komputerze powyżej czterech godzin oraz przy użyciu urządzeń biurowych,
- przemieszczanie się pomiędzy budynkami Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego.
Czynniki szczególnie utrudniające wykonywanie zadań:
- krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe.
Zakres zadań
- Nadzoruje działalność Centrum Edukacji Artystycznej w zakresie realizacji przez jednostki szkolnictwa artystycznego zadań inwestycyjnych oraz sporządza sprawozdania kwartalne, półroczne i roczne z wykorzystania środków inwestycyjnych przekazanych placówkom szkolnictwa artystycznego, w tym przygotowuje analizę i kartę oceny realizacji zadań, zbiera sprawozdania z placówek szkolnictwa artystycznego prowadzących zadania inwestycyjne w ramach wydatków budżetowych oraz z zadań współfinansowanych ze środków UE.
- Analizuje harmonogram prowadzenia prac w poszczególnych placówkach szkolnictwa artystycznego z uwzględnieniem ograniczeń wynikających m.in. z kalendarza roku szkolnego, ewentualnej konieczności pozyskania nowej, tymczasowej powierzchni na potrzeby danej jednostki.
- Opracowuje okresowe oceny stanu bazy lokalowej placówek szkolnictwa artystycznego.
- Sprawdza terminowość wykorzystania środków inwestycyjnych, legalność wydatkowania, prawidłowość wykorzystania środków pod względem zgodności zakresu rzeczowego realizowanego zadania inwestycyjnego z przeznaczeniem określonym w decyzji Ministra o przyznaniu środków.
- Przygotowuje zbiorcze sprawozdania z realizacji programów rządowych.
- Prowadzi bieżącą korespondencję w zakresie zadań objętych stanowiskiem pracy.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych
- Znajomość ustawy o finansach publicznych
- Znajomość ustawy o rachunkowości
- Znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych
- Znajomość ustawy o służbie cywilnej
- Kompetencje: organizacja pracy i osiąganie rezultatów, myślenie analityczne, skuteczna komunikacja, pozytywne podejście do klienta
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Studia podyplomowe z zakresu ewaluacji i/lub kontroli
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
Najnowsze komentarze