Urząd Komunikacji Elektronicznej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 154879
Warunki pracy
- Praca biurowa przy monitorze ekranowym w wymiarze powyżej 4 godzin dziennie
- Narzędzia pracy: komputer i sprzęt biurowy
- Budynek przystosowany dla osób z niepełnosprawnościami
- Praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu
- Praca w pokoju, który jest klimatyzowany
- Permanentna obsługa klientów zewnętrznych
- Praca na opisywanym stanowisku pracy jest związana z mobilnością oraz obsługą techniczną wydarzeń (noszenie sprzętu do działań audio i wideo), pracą w zmiennych warunkach związanych z charakterem wydarzeń publicznych i branżowych (brak oświetlenia, światło stroboskopowe, zadymienie)
- Praca pod presją czasu
Zakres zadań
- Redaguje i publikuje informacje na stronie internetowej UKE oraz umieszcza wybrane informacje na portalach społecznościowych
- Przygotowuje, dla kierownictwa Urzędu, prezentacje z zakresu działalności Urzędu w formatach PowerPoint i Keynote na wybrane spotkania i konferencje
- Przygotowuje grafiki, infografiki oraz plakaty, dotyczące działalności Urzędu
- Uczestniczy w organizacji konferencji prasowych oraz spotkań z przedstawicielami mediów
- Przygotowuje przeglądy mediów (prasa, portale internetowe, nagrania radiowe i telewizyjne) oraz monitoruje informacje branżowe w prasie, radiu, telewizji i na portalach internetowych
- Kontaktuje się z przedstawicielami mediów, w porozumieniu z rzecznikiem prasowym Urzędu
- Wykonuje zdjęcia oraz nagrywa materiały wideo z konferencji z udziałem kierownictwa UKE, montuje filmy i koryguje zdjęcia w programach graficznych
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy związanej z kontaktami z mediami
- Znajomość przepisów ustaw: Prawo komunikacji elektronicznej, Prawo pocztowe, Prawo prasowe, o dostępie do informacji publicznej
- Znajomość przepisów Aktu o usługach cyfrowych
- Znajomość zasad poprawnej polszczyzny i rynku medialnego, w tym mediów branżowych
- Wiedza z zakresu public relations
- Umiejętność: obsługi programów graficznych, do obróbki zdjęć i montażu filmów z pakietu Adobe CC, obsługi programów KeyNote oraz Power Point, redagowania komunikatów i informacji, utrzymywania kontaktów z mediami, dokonywania wnikliwej analizy tekstów i publikacji pod względem językowym, obsługi oprogramowania CMS, robienia zdjęć oraz nagrywania filmów w technikach cyfrowych oraz montażu i udźwiękowienia
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
- Posiadanie kompetencji: wykorzystanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, myślenie analityczne, orientacja na klienta/interesanta
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Najnowsze komentarze