Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 156934
Warunki pracy
- Praca administracyjno-biurowa.
- Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe.
- Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).
- Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe.
- Zagrożenie korupcją.
- Permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach.
- Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz.
- Recepcja główna, punkt podawczy korespondencji, punkt obsługi interesantów, sale do spotkań z interesantami znajdują się w głównej siedzibie MRPiPS przy ul. Nowogrodzkiej 1/3/5 w Warszawie. Kancelaria Główna MRPiPS znajduje się w budynku przy ul. Brackiej 4 w Warszawie. Miejsca parkingowe przeznaczone dla osób z niepełnosprawnościami znajdują się w okolicy każdej nieruchomości użytkowanej przez MRPiPS. Prawo wstępu z psem asystującym możliwe jest na teren każdej z nieruchomości użytkowanej przez MRPiPS. Woda z miską do dyspozycji na recepcji budynków przy ul. Nowogrodzkiej 1/3/5 oraz ul. Żurawiej 4a. Obiekt przy ul. Żurawiej 4A składa się z dwóch budynków: D i E i jest częściowo dostosowany dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Wejście do budynku D jest na poziomie chodnika, na parterze, pierwszy i piątym piętrze znajdują się łazienki dostosowane dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Na parterze znajduje się również ogólnodostępna "komfortka", czyli specjalnie przystosowane pomieszczenie pielęgnacyjne dla osób z niepełnosprawnościami. Budynek D jest wyposażony w dwie windy. W budynku E, z uwagi na jego konstrukcję, utrudnione jest poruszanie się osób z niepełnosprawnościami. Utrudniona jest komunikacja pomiędzy budynkami D i E, wynikająca z różnicy poziomów, należy pokonać kilkustopniowe biegi schodowe. Nad wejściami do budynku oraz w pobliżu wind znajdują się znaczniki informacyjno- nawigacyjne TOTUPOINT ®.
Zakres zadań
- Przeprowadza kontrole planowe i doraźne reform/inwestycji realizowanych w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO) dla których Minister Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej pełni rolę Instytucji odpowiedzialnej za realizację inwestycji (IOI), dokonuje oceny wyników kontroli oraz sporządza wymagane przepisami dokumenty dotyczące kontroli, w tym zalecenia pokontrolne.
- Odbiera wyniki kontroli w ramach inwestycji A.4.3.1 Programy wsparcia inwestycyjnego umożliwiające w szczególności rozwój działalności, zwiększenie udziału w realizacji usług społecznych oraz poprawę jakości reintegracji w podmiotach ekonomii społecznej Wskaźnik A64G liczba podmiotów ekonomii społecznej (w tym przedsiębiorstw społecznych) objętych wsparciem, przeprowadzonych przez wykonawcę wraz z kompletem dokumentacji oraz je analizuje i wprowadza do systemu e-kontrole.
- Przygotowuje wkład do harmonogramu kontroli w zakresie inwestycji A.4.3.1.
- Opracowuje/aktualizuje procedury dotyczące kontroli w zakresie KPO oraz procedury związane z systemem Arachne.
- Przeprowadza analizę ryzyka wystąpienia poważnych nieprawidłowości w zakresie właściwości Biura w ramach KPO oraz w uzasadnionych przypadkach przekazuje je właściwej instytucji.
- Przeprowadza analizę ryzyka wykorzystując narzędzie informatyczne Arachne, opracowane przez Komisję Europejską zgodnie z Procedurą stosowania Arachne w Ministerstwie, jako Instytucji odpowiedzialnej za realizację inwestycji / Instytucji odpowiedzialnej za realizację reformy w ramach KPO.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych, w tym 1 rok w zakresie kontroli
- Znajomość Wytycznych w zakresie kontroli w ramach planu rozwojowego współfinansowanego ze środków Instrumentu na rzecz Odbudowy i Zwiększania Odporności
- Znajomość ustawy o finansach publicznych
- Znajomość ustawy o rachunkowości
- Umiejętność analizy i syntezy informacji
- Komunikatywność
- Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów
- Umiejętność współpracy
- Umiejętność obsługi komputera: MS Office
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Najnowsze komentarze