Główny specjalista

Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 158240

Warunki pracy

Budynek przy ul. Stefana Batorego 5:


Wejście do budynku od strony ul. Rakowieckiej 2a w Warszawie (Biuro Przepustek) wyposażone w windę zewnętrzną dla osób niepełnosprawnych.


Wejście do budynku przy ul. Stefana Batorego 5 wyposażone w podjazd dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Szerokość ciągów komunikacyjnych i drzwi wewnętrznych dostosowane są do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Wewnątrz budynku znajdują się windy ułatwiające poruszanie się.


Na parterze i piętrach: I, II, III i IV  (z pięciu pięter budynku) znajdują się łazienki dostosowane do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.


Warunki dotyczące charakteru pracy:



  • wyjazdy służbowe krajowe i zagraniczne,
  • reprezentowanie urzędu,
  • praca pod presją czasu.

Zakres zadań

  • Zapewnia obsługę informacyjną i prasową Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji, Sekretarzy Stanu i Podsekretarzy Stanu, w tym m.in.: organizuje i obsługuje konferencje prasowe, koordynuje i nadzoruje kontakty przedstawicieli Ministerstwa z mediami, przygotowuje dla Kierownictwa analizy i opracowania medialne.
  • Sporządza odpowiedzi na zapytania dziennikarzy; komunikaty prasowe na stronę internetową Ministerstwa oraz wysyłka do mediów.
  • Kreuje zadania z zakresu public relations mające na celu tworzenie wizerunku Ministerstwa, w zakresie właściwości Wydziału
  • Zarządza profilami MSWiA w mediach społecznościowych, w tym publikuje teksty, materiały wideo i infografiki
  • Publikuje informacje na stronie internetowej oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w serwisie gov.pl, w tym odpowiada za publikację tekstów, zdjęć, filmów, infografik i innych materiałów z uwzględnieniem zasad dostępności cyfrowej serwisów internetowych.
  • Przygotowuje projekty pism okolicznościowych.
  • Przygotowuje projekty wypowiedzi członków Kierownictwa Ministerstwa w zakresie wydawnictw okazjonalnych i wywiadów.
  • Współpracuje z Centrum Informacyjnym Rządu, rzecznikami prasowymi ministerstw, urzędów centralnych, wojewodów, a także organów i jednostek organizacyjnych podległych Ministrowi lub przez niego nadzorowanych

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe lub podyplomowe w zakresie dziennikarstwo, komunikacja społeczna, public relations, politologia, stosunki międzynarodowe, administracja, filologia polska.
  • Powyżej 3 lat doświadczenia zawodowego w obszarze mediów, w tym social mediów.
  • Znajomość aktów prawnych: ustawa Prawo prasowe; ustawa o dostępie do informacji publicznej; rozporządzenie o rzecznikach prasowych.
  • Wiedza na temat dostępność cyfrowej stron internetowych oraz funkcjonowania social mediów.
  • Znajomość organizacji i funkcjonowania urzędu oraz struktury administracji publicznej.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2.
  • Umiejętność radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych, kreatywność, orientacja na klienta.
  • Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów, umiejętność współpracy, skutecznego komunikowania się, rzetelność, gotowość do doskonalenia zawodowego.
  • Wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z przepisami o ochronie informacji niejawnych lub posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne”.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego administracji publicznej.

Najnowsze oferty pracy:

Pracownik Rejestracji Medycznej

wczoraj

Klient portalu Praca.pl

mazowieckie / Warszawa

Więcej informacji

Pracownik Rejestracji Medycznej

wczoraj

Klient portalu Praca.pl

mazowieckie / Warszawa

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Urzędnik ubezpieczeń społecznych

wczoraj

Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Dworze Mazowieckim

mazowieckie / Nowy Dwór Mazowiecki

Przeszkolenie bezrobotnego w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisów przeciwpożarowych oraz zapoznanie z obowiązującym regulaminem pracy....

Więcej informacji

Inspektor wojewódzki

wczoraj

Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie

mazowieckie / Warszawa

Warunki pracy praca biurowa; praca w siedzibie urzędu; praca na IV piętrze; praca związana z obsługą klienta; zagrożenie korupcją; praca przy monitorze...

Więcej informacji