Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Ministerstwo zajmuje trzy budynki „A”, „B” i „C” o następujących uwarunkowaniach technicznych:
• węzeł sanitarny przystosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością w budynku ”B” (parter) oraz w budynku „A” (dostęp przy pomocy osób trzecich)
• wejście do budynków przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością
• szerokość drzwi i ciągi komunikacyjne w budynkach przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością
• windy dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością
• brak podjazdu dla osób z niepełnosprawnością na wysoki parter w budynku A, na którym usytuowana jest jedna z sal konferencyjnych
Inne warunki, dotyczące charakteru stanowiska pracy:
- praca przy komputerze oraz/lub przy użyciu urządzeń biurowych: fax, ksero, skaner
- permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach
- zagrożenie korupcją
Zakres zadań
- Przygotowuje projekty planów zamówień publicznych Państwowej Komisji Badania Wypadków Lotniczych (PKBWL) oraz bierze udział w przygotowywaniu i przeprowadzaniu postępowań o zamówienie publiczne w zakresie właściwości PKBWL;
- Przygotowuje projekt budżetu PKBWL na rok następny oraz dokonuje bieżącego rozliczania środków przyznanych w danym roku;
- Prowadzi dokumentację w zakresie planowanych i realizowanych wyjazdów zagranicznych członków i ekspertów PKBWL, przygotowuje zestawienia dyżurów pełnionych przez członków PKBWL w danym miesiącu kalendarzowym, monitoruje dostępność i przekierowuje telefony alarmowe PKBWL, czuwa nad terminowością przygotowanych odpowiedzi na pisma przychodzące do PKBWL;
- Monitoruje okresy zdatności i stan zapasów wyposażenia BHP używanego w PKBWL oraz ewidencjonuje indywidualne wyposażenie BHP członków Komisji;
- Współpracuje w zakresie organizowania posiedzeń i spotkań PKBWL oraz prowadzi kalendarz spotkań wewnętrznych i zewnętrznych z udziałem członków PKBWL;
- Współpracuje przy realizacji zadań z zakresu spraw pracowniczych członków PKBWL oraz spraw dotyczących szkoleń i utrzymania uprawnień przez członków PKBWL;
- Nadzoruje aktualność wymaganego ubezpieczenia bezzałogowych statków powietrznych będących w dyspozycji PKBWL;
- Obsługuje praktyki, wolontariaty, staże studenckie osób kierowanych do PKBWL oraz współpracuje z komórką organizacyjną właściwą dla tych spraw.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej
- znajomość języka angielskiego na poziomie A2
- Znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych (PZP) i aktów wykonawczych do ustawy PZP
- Znajomość ustawy o finansach publicznych
- Ogólna wiedza na temat resortu infrastruktury
- Ogólna wiedza w zakresie lotnictwa cywilnego
- Ogólna wiedza o zakresie działania Państwowej Komisji Badania Wypadków Lotniczych
- Umiejętność organizacji pracy i zorientowanie na osiąganie celów
- Skuteczna komunikacja
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Najnowsze komentarze