Główny specjalista

Ministerstwo Zdrowia w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 159129

Warunki pracy


  • Praca biurowa wykonywana jest w pozycji siedzącej przy komputerze, co najmniej 4 godziny dziennie;
  • Nietypowe godziny pracy (w tym dyżury);
  • Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe;
  • Podejmowanie decyzji w sytuacji deficytu informacyjnego;
  • permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach;
  • praca pod presją czasu;
  • zagrożenie korupcją;

Zakres zadań

  • Bierze udział w działaniach edukacyjno-promocyjnych prowadzonych w ramach bieżących prac Ministerstwa Zdrowia. Prowadzi, monitoruje i koordynuje kampanie edukacyjno-promocyjne oraz prowadzi konkursy o tematyce profilaktycznej.
  • Realizuje zamówienia publiczne, w tym szacowanie wartości zamówień publicznych, przygotowywania szczegółowych opisów przedmiotu zamówienia, zapytań ofertowych do nadawców oraz zapisy do umów w celu prowadzenia działań edukacyjno-promocyjnych.
  • Współpracuje z nadawcami w zakresie produkcji audycji edukacyjnych i zakupu czasu antenowego w tv i radio, prasie.
  • Planuje, realizuje i koordynuje działania edukacyjno-promocyjne dotyczące ochrony zdrowia we współpracy z właściwymi komórkami organizacyjnymi Ministerstwa, w tym publikuje w serwisach internetowych dot. kampanii społecznych Ministerstwa Zdrowia oraz przygotowuje treści (posty, grafiki, video) do mediów społecznościowych Ministerstwa Zdrowia.
  • Inicjuje i bierze udział w przygotowaniu i implementacji projektów edukacyjno-promocyjnych oraz opracowaniu koncepcji ich komunikacji i promocji, strategii kampanii marketingowych i PR
  • Prowadzi monitoring działań edukacyjno-promocyjnych prowadzonych przez resort zdrowia oraz jednostki podległe lub nadzorowane przez Ministra Zdrowia w celu wskazania wydarzeń, które mają wpływ na wizerunek Ministra Zdrowia i Ministerstwa Zdrowia oraz opiniuje i akceptuje działania promocyjne komórek organizacyjnych Ministerstwa oraz jednostek podległych lub nadzorowanych przez Ministra. Buduje rozpoznawalność kampanii, analizuje kampanie, przekazuje i wykonuje działania optymalizacyjne.
  • Monitoruje dostępność materiałów promocyjnych i informacyjnych oraz ich dystrybucję, w celu zapewnienia skuteczności i adekwatności działań informacyjno-promocyjnych Ministerstwa. Monitorowanie trendów rynkowych i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań.
  • Realizuje i nadzoruje m.in. produkcję telewizyjną, radiową, drukowaną, elektroniczną, kinową, outdoorową, prasową w ramach kampanii 360 stopni realizowanych przez podmioty zewnętrzne. Planuje i realizuje kampanie digitalowe, content marketingu, działania eventowe.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe z zakresu filologii, nauk społecznych, dziennikarstwa lub marketingu

doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w mediach lub na stanowiskach związanych z komunikacją, marketingiem, promocją kampanii
  • Znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych
  • Znajomość Narodowej Strategii Onkologicznej
  • Umiejętność prowadzenia kampanii edukacyjno - promocyjnych oraz organizowania eventów
  • Umiejętność formułowania i redagowania kluczowych przekazów i briefów
  • Umiejętność przygotowaniacontentu, administracja profili społecznościowych i stron internetowych oraz ich obsługi
  • Znajomość rynku mediów i umiejętność planowania mediów
  • Znajomość i umiejętność wykorzystywania narzędzi marketingowych oraz wykorzystywania różnorodnych kanałów komunikacji
  • Umiejętność przygotowywania, opracowywania i implementacja strategii marketingowych /promocyjnych
  • Umiejętności analitycznego myślenia
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Komunikatywność
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Przeszkolenie w zakresie działań marketingowych

Najnowsze oferty pracy:

Specjalista ds. Rekrutacji i Marki Pracodawcy (M/K)

dzisiaj

GRUPA KDM Sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa, ul. Połczyńska 53

Więcej informacji

Technik / Techniczka Serwisu HVAC

dzisiaj

DTH Selection Sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Specjalistka / Specjalista ds. Administracyjnych

dzisiaj

Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie

mazowieckie / Warszawa, Bielany, ul. Wóycickiego 1/3

Jeśli jesteś osobą zorganizowaną, skrupulatną, komunikatywną oraz dobrze odnajdujesz się w pracy zespołowej i chcesz rozwijać umiejętności w...

Więcej informacji

Starszy specjalista

dzisiaj

Główny Inspektorat Transportu Drogowego w Warszawie

mazowieckie / Warszawa

Warunki pracy Praca przy komputerze wymagająca wymuszonej pozycji ciała - powyżej 4 godzin dziennie. Narzędzia i materiały pracy: komputer, skaner,...

Więcej informacji