Główny specjalista

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 146757

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań.
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin
na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.


Praca na stanowisku wiąże się z nietypowymi godzinami pracy (w tym dyżury).


Na stanowisku występuje zagrożenie korupcją.


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska opisane jest pod adresem https://www.gov.pl/web/premier/Informacja-o-dostepnosci-KPRM-dla-osob-z-niepelnosprawnosciami

Zakres zadań

  • Tworzy kampanie promujące programy rządowe oraz nowe rozwiązania prawne wprowadzane przez rząd.
  • Przygotowuje strategie komunikacji promocji programów rządowych.
  • Planuje budżety i media plany kampanii marketingowych.
  • Śledzi w mediach krajowych i zagranicznych najnowsze trendy, badania, dobre praktyki z zakresu promocji i marketingu, w Polsce i na świecie.
  • Opracowuje materiały promocyjne (w tym redaguje teksty).
  • Współpracuje z podmiotami zewnętrznymi przy realizacji działań promocyjnych w ramach kampanii promujących programy rządowe oraz działania rządu.
  • Współpracuje przy produkcji filmów promocyjnych z Zespołem Obsługi Audiowizualnej.
  • Współpracuje z zespołem Centrum Informacyjnego Rządu w zakresie promocji programów rządowych oraz działań rządu i Prezesa Rady Ministrów.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
  • Powyżej 2 lat doświadczenia zawodowego w zakresie marketingu, lub dziennikarstwa, lub social media, lub promocji, lub PR
  • Posiadanie wiedzy z zakresu: aktualnej sytuacji politycznej, gospodarczej i społecznej w kraju i na świecie; procesu legislacyjnego; przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych; zasad komunikacji społecznej i działania mediów; specyfiki nowoczesnych narzędzi promocji i marketingu; zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej
  • Posiadanie kompetencji miękkich: komunikacja, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, kreatywność, myślenie analityczne
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Znajomość j. angielskiego na poziomie odpowiadającym B2
  • Umiejętności tworzenia i wdrażania strategii komunikacji i media planów, zarządzania kampaniami reklamowymi w systemie reklamowym META lub Google Ads.

Najnowsze oferty pracy:

Doradczyni / Doradca Klientów Premium  

dzisiaj

BNP Paribas Bank Polska S.A.

mazowieckie / Warszawa, al. KEN

Więcej informacji

Inżynier Elektronik

dzisiaj

VENS sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Digital Marketing Specialist (Employer Brand)

2025-01-14

LeverX

mazowieckie / Warszawa

Responsibilities: Lead the management and optimization of the corporate career website to effectively showcase vacancies, courses, and events; Develop and...

Więcej informacji

Specjalista / Specjalistka ds. promocji i marketingu

2025-01-12

Polski Związek Tenisa Stołowego

mazowieckie / Warszawa

tworzenie i realizacja strategii marketingowych; opracowywanie i wdrażanie kampanii promocyjnych; zarządzanie mediami społecznościowymi; tworzenie treści...

Więcej informacji