Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
- praca przy komputerze pow. 4 godzin dziennie
- wysiłek fizyczny,
- nietypowe godziny pracy (w tym dyżury).
- zagrożenie korupcją.
- budynek dostosowany architektonicznie do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Zakres zadań
- Prowadzi i nadzoruje sprawy związane z pracami remontowymi i inwestycyjnymi oraz bieżącą konserwację obiektów i lokali będących w dyspozycji Ministerstwa Sprawiedliwości w szczególności w branży elektrycznej w tym: zapewnia dokonywanie corocznych przeglądów stanu technicznego budynków i lokali oraz ich instalacji i otoczenia, wnioskuje o wykonanie remontów i modernizacji oraz prac z zakresu bieżącej konserwacji dotyczących w szczególności obiektów i lokali oraz powierzchni biurowej, garażowej i archiwalnej.
- Szacuje wartości planowanych (wnioskowanych) do realizacji zadań, sporządza zlecenia na wykonywanie projektów i kosztorysów, nadzoruje realizowane roboty remontowe i bieżące konserwacje, w tym: dokonuje odbioru realizowanych prac, sprawdza obmiary i kosztorysy, na bieżąco kontroluje jakość wykonywanych robót.
- Realizuje czynności dotyczące kontaktów z właściwymi urzędami w zakresie powierzonych zadań oraz dokumentacji projektowo – technicznej dotyczącej obiektów i lokali będących w dyspozycji Ministerstwa Sprawiedliwości w celu właściwej i zgodnej z obowiązującymi przepisami prawa koordynacji zadań.
- Prowadzi sprawy finansowe z zakresu wykonywanych zadań, a w szczególności: terminowego rozliczania finansowego, sporządza plan wydatków, sporządza kwartalne zestawienia kosztów zrealizowanych prac, bierze udział w sporządzaniu sprawozdań z zakresu realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych, sporządza plany zamówień publicznych w zakresie powierzonych obowiązków.
- Przygotowuje, opiniuje i bierze udział w procedurach o udzielenie zamówień publicznych, przygotowuje opis przedmiotu zamówienia, bierze udział w komisjach przetargowych, rekomenduje warunki udziału w postępowaniu oraz kryteria oceny ofert prowadzonych na rzecz Ministerstwa Sprawiedliwości, w ramach kompetencji wydziału.
- Koordynuje zadania związane z obsługą systemu awarii.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe technicznedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w zakresie obsługi technicznej budynków na stanowisku związanym z nadzorem nad inwestycjami, remontami lub utrzymaniem obiektów, urządzeń i instalacji finansowanymi z budżetu państwa
- Znajomość ustawy Prawo budowlane i przepisów wykonawczych
- Znajomość obsługi komputera (MS Office)
- Znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych
- Znajomość ustawy o finansach publicznych
- Doskonalenie zawodowe, identyfikacja z misją urzędu, otwartość na zmiany, pozytywne podejście do klienta, umiejętność współpracy, zorientowanie na osiąganie celów, umiejętność negocjowania, planowanie i myślenie strategiczne
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Uprawnienia budowlane w branży elektrycznej
- Doświadczenie zawodowe w jednostkach sektora finansów publicznych
Najnowsze komentarze