Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
• stanowisko pracy zlokalizowane w pokojach biurowych,
• podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem,
• większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej,
• praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz. dziennie,
• praca pod presją czasu wymagająca szczególnej koncentracji i samodzielności.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
• praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym,
• praca w pokoju wieloosobowym,
• praca wymagająca przemieszczania się po budynku, utrudniona dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich ze
względu na samozamykające się drzwi.
Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie https://www.gov.pl/web/gddkia/deklaracja-dostepnosci
Zakres zadań
- Opracowuje projekty planów finansowych oraz koordynuje realizację planu budżetowego komórki organizacyjnej. Uczestniczy w pracach dotyczących administrowania obiektami GDDKiA,
- Przygotowuje opisy zamówień Istotnych Postanowień Umowy, kosztorysów, zarówno dla dostaw i usług w ramach stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych i zamówień o wartości do 130 000 zł w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania obiektów Centrali GDDKiA w tym Zespołu Obsługi Szkoleń i Konferencji w Józefowie
- Opracowuje, uzgadnia oraz wdraża wewnętrzne procedury, wytyczne oraz rekomendacje regulujące funkcjonowanie obszaru administracji i logistyki dla całej organizacji,
- Współpracuje z Centralnym Zamawiającym - COAR (Centrum Obsługi Administracji Rządowej) w zakresie przygotowywania i terminowego przekazywania niezbędnej dokumentacji do planowanych postępowań,
- Współpracuje z Oddziałami GDDKiA w zakresie postępowań dotyczących dostaw i usług na potrzeby Obiektów Socjalnych GDDKiA,
- Nadzoruje realizację dostaw i usług na potrzeby Centrali w tym ZOSiK,
- Realizuje zadania z zakresu logistyki i polityki flotowej organizacji,
- Współpracuje przy prowadzeniu weryfikacji ilościowej realizowanych umów na dostawy i usługi.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej lub obszarze zamówień publicznych
- znajomość: Ustawy Prawo zamówień publicznych, Ustawy Prawo budowlane, Ustawy o gospodarce nieruchomościami,
- Znajomość pakietu MS Office (Exel, Word),
- Umiejętności: wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe; rzetelność; organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów; współpraca; komunikacja
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Znajomość Ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
Najnowsze komentarze