Główny specjalista

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 148090

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań.
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin
na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.


Praca na stanowisku może się wiązać z krajowymi lub zagranicznymi wyjazdami służbowymi oraz zagrożeniem korupcją. Stanowisko wiąże się z dostępem do informacj niejawnych o klauzuli "zastrzeżone".


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska opisane jest pod adresem https://www.gov.pl/web/premier/Informacja-o-dostepnosci-KPRM-dla-osob-z-niepelnosprawnosciami

Zakres zadań

  • Merytorycznie obsługuje Prezesa Rady Ministrów/Szefa KPRM w zakresie analizowania ofert realizacji zadań publicznych i sprawozdań z realizacji zadań publicznych zleconych uprawnionym podmiotom w trybie art. 11b ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, w tym analizuje dokumentację źródłową
  • Bierze udział w posiedzeniach oraz kieruje pracami Zespołu do rozpatrywania ofert realizacji zadania publicznego, w tym analizuje sprawy i przedkłada je Prezesowi Rady Ministrów, wraz ze stosowną notatką, do rozstrzygnięcia
  • Analizuje dokumentację sprawozdawczą w zakresie merytoryczno-finansowym i przedstawia rekomendacje odnośnie do rozliczenia zadania publicznego bądź podjęcia innych działań nakierowanych na odzyskanie nieprawidłowo wydatkowanej dotacji
  • Przygotowuje projekty: wezwań do zwrotu niewłaściwie wydatkowanej dotacji, zawiadomień o wszczęciu postępowania administracyjnego oraz decyzji administracyjnych (określających kwotę do zwrotu) i inne
  • Współpracuje z innymi komórkami organizacyjnymi KPRM, w szczególności ze specjalistami w zakresie prawa i finansów publicznych oraz służbami kontrolnymi w celu zapewnienia efektywnego rozpatrzenia ofert, a następnie rozliczenia realizowanych zadań
  • Prowadzi rejestr ofert i sprawozdań z realizacji zadań publicznych, które wpływają do KPRM
  • Wykonuje zadania bieżące z wykorzystaniem elektronicznego systemu obiegu dokumentów
  • Wykonuje inne, bieżące zadania zlecone przez bezpośredniego przełożonego w celu prawidłowego i terminowego działania komórki organizacyjnej

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
  • Powyżej 2 lat doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych
  • Posiadanie wiedzy z zakresu: zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej; ustawy o finansach publicznych; ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych; ustawy Kodeks postępowania administracyjnego; ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie
  • Posiadanie kompetencji miękkich: organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, myślenie analityczne
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie finansów publicznych lub ekonomii lub studia podyplomowe w zakresie finansów publicznych lub ekonomii
  • Przeszkolenie z zakresu przeciwdziałania korupcji
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie odpowiadającym A2
  • Wiedza z zakresu: ustawy o dostępie do informacji publicznej; ustawy o ochronie danych osobowych; ustawy o ochronie informacji niejawnych

Najnowsze oferty pracy:

Rekruter telefoniczny / Rekruterka telefoniczna

dzisiaj

Klient portalu Praca.pl

mazowieckie / Radom

Więcej informacji

Pracownik prowadzący proces produkcyjny

dzisiaj

Klient portalu Praca.pl

mazowieckie / Warszawa

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Specjalista

wczoraj

Ministerstwo Edukacji Narodowej w Warszawie

mazowieckie / Warszawa

Warunki pracy Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: - praca biurowa z wykorzystaniem komputera powyżej 4 godzin dziennie; - budynek...

Więcej informacji

Specjalista

wczoraj

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie

mazowieckie / Warszawa

Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań Praca na stanowisku wiąze się z częstym reprezentowaniem...

Więcej informacji